صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 99638

برزو حق‌شناس در گفت‌وگو با شهر بورس:

ارزش دلاری بازار سرمایه با سال 1392 برابری می‌کند

ارزش دلاری بازار سرمایه با سال 1392 برابری می‌کند
برزو حق‌شناس کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش دلاری بازار سرمایه با سال 1392 برابری می‌کند که عدد بسیار جذابی بوده، اما یک شوخی بسیار تلخ است.

برزو حق شناس در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره برگزاری کیش اینوکس 2023، اظهار داشت: کیش اینوکس امسال تخصصی‌تر از همیشه برگزار شد. پنل‌های تخصصی بسیار خوب و مفیدی هم در این نمایشگاه برگزار شد که جای تقدیر دارد.

وی در واکنش به مصاحبه رئیس سازمان بورس با شهر بورس مبنی بر اینکه «تلاش می‌کنیم در بازار دخالت نکنیم»، گفت: امیدوارم که واقعاً نظر ایشان همین باشد و در عمل هم شاهد «عدم دخالت سازمان بورس» در بازار باشیم. حرف، حرف قشنگی است.


بیشتر بخوانید: دخالت سازمان بورس در بازار کمتر و حرفه‌ای تر شده است


این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: اصولاً مسئولیت سود و زیان سهامداران برعهده ندارد و وظایف دیگری برعهده دارد. وظایف سازمان بورس مواردی از جمله تنظیم بازار، تسهیل در رشد و گسترش ابزارهای نوین در بازار سرمایه است. یک مورد پیدا کنید که یک مسئول در دنیا از رشد بازار سهام ابراز نگرانی کرده باشد. اگر این موضوع، دخالت در روند بازار نیست، پس چیست؟

حق شناس به تشریح وضعیت بازار سرمایه پرداخت و گفت: در مقایسه با سال گذشته، شاخص کل رشد کرده اما قیمت سهم‌ها در همان‌جا قرار دارد. وظایف سازمان بورس، رفع این ایرادات است.

وی یادآور شد: مردم بعد از اتفاقات سال 99 خسته هستند. ارزش دلاری بازار سرمایه با سال 92 برابری می‎کند که عدد بسیار جذابی بوده، اما یک شوخی بسیار تلخ است. به نظر می‌رسد افرادی که در حال حاضر اقدام به خرید سهم کنند، طی یک سال آینده بازدهی خوبی بگیرند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان