شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 55609

ادامه روند نزولی بازار رمزارزها

ادامه روند نزولی بازار رمزارزها
بازار ارزهای دیجیتال امروز 4 تیر 1401 در روند نزولی قرار گرفت.

به گزارش شهر بورس، بازار ارزهای دیجیتال امروز 4 تیر 1401 با از دست دادن سطح ۲۲هزار دلار به زیر ۲۱هزار دلار رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، بیت‌کوین پس از رسیدن به سطح ۲۰هزار و ۸۷۰ واکنش نشان داد و در حال حاضر دوباره در بالای سطح ۲۱هزار دلار معامله می‌گردد. بیت‌کوین همچنان به روند نزولی خود ادامه می‌دهد. دامیننس بیت‌کوین اما کمی رشد را تجربه کرد و در سطح ۴۲٫۵درصد قرار دارد. شرایط نزولی بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد؟

ادامه روند نزولی بازار رمزارزها

روند پیش‌روی بازار رمزارزها

در ادامه گزارش‌های روزهای گذشته، بیت‌کوین در روند نزولی خود همچنان قرار دارد و فعلا به نظر می‌رسد که قدرت خرس‌های بازار بیشتر باشد. حمایت بعدی بیت‌کوین درصورت نزول بیشتر سطح ۲۰هزار و ۵۰۰دلار است. مقاومت پیش‌روی بیت‌کوین در صورت صعود دوباره نیز سطح ۲۱هزار و ۴۰۰ دلار است که در صورت عبور موفقیت‌آمیز از آن حدود سطح ۲۱هزار و ۹۰۰ دلار، مقاومت مهم بعدی آن است.


بیشتر بخوانید: حسین خزلی مدیرعامل کارگزاری بانک آینده شد


به عقیده تحلیلگران، همچنان که بیت‌کوین به سطوح پایین‌تری می‌رسد، قیمت آن دوباره جذاب می‌شود و احتمال می‌رود در صورت کف سازی دوباره قیمت در سطح مشخصی، صعودی دیگر را از بیت‌کوین مشاهده کنیم. هرچند این تحلیل صرفا زمانی رخ خواهد داد که بیت‌کوین برای مدتی در سطح قیمتی مشخصی ثابت شود؛ پس این تحلیل ناگهانی رخ نمی‌دهد، بلکه باید صبر کرد تا بیت‌کوین در این سطح مشخص کف سازی لازم را انجام دهد.

ادامه روند نزولی بازار رمزارزها

دامیننس بیت‌کوین و روند نزولی آلت‌کوین‌ها

در ادامه روند نزولی بیت‌کوین، این شاخص از روز گذشته کمی رشد را تجربه کرده و الان در سطح ۴۲٫۵درصد قرار دارد. این شاخص که بیان کننده سلطه بیت‌کوین بر بازار رمزارزها است، با تحرکات خود، شدت نوسانات آلت‌کوین‌ها را نسبت به بیت‌کوین تفسیر می‌کند. در حال حاضر بیت‌کوین نزدیک به ۰٫۸درصد کاهش داشته که این میزان در برخی آلت‌کوین‌ها بیشتر و در برخی کمتر بوده‌است.

همانطور که در گزارش قبل، سطوح حمایت و مقاومتی را پیشنهاد کردیم، آلت‌کوین‌ها در ادامه حرکت نزولی بیت‌کوین به زیر ۲۱هزار دلار، به سطوح حمایتی پایین‌تر خود رسیدند و سپس واکنشی را داشته‌اند.

در حال حاضر اتریوم در سطح بالای ۱۴۰۰دلار قرار دارد. کاردانو نیز پس از برخورد با سطح ۰٫۴۶۳دلار، فعلا بالای آن قرار دارد و در حدود ۰٫۴۷دلار معامله می‌شود. سولانا نیز پس از نزول تا سطح ۳۵٫۵دلار، به این سطح واکنش نشان داد و الان در سطح ۳۶٫۲دلار قرار دارد. بایننس‌کوین نیز پس از برخورد به سطح ۲۴۰دلار، به سمت بالا حرکت کرد و در حال حاضر در حدود ۲۴۳دلار معامله می‌شود.

برای مشاهده چارت‌های قیمتی رمزارزهای بررسی شده نیز می‎‌توانید روی اسم هرکدام کلیک کنید و به صفحه اختصاصی آن رمزارز برید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان