فارابی
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
کد خبر : 52073

اخبار مهم برای سهامداران شستا

اخبار مهم برای سهامداران شستا
مدیرعامل شستا ضمن اعلام اینکه ۴۰ میلیون نفر سهامدار شستا هستند، اخبار مهمی را برای سهامداران اعلام کرد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شستا رسانه ، اخبار مهم برای سهامداران شستا از سوی مدیرعامل شستا اعلام شده است.

در اولین جلسه شورای معاونین و مدیران عامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا)، مدیرعامل شستا ضمن تاکید بر دقت نظر و نقش‌آفرینی شستا در ارزش‌آفرینی و امانتداری اموال در اختیار این هلدینگ بزرگ، شعار «40 میلیون ایرانی سهامدار شستا» به عنوان یک محور راهبردی مورد توجه قرار گرفت.

بانک آینده

بازيان در جلسه شوراي معاونان شستا اعلام كرد: سياست شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی اين است كه ضمن تشکیل شورای هماهنگی بازار سرمایه شستا با حضور مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه، موضوع هم‌افزایی بین شرکت‌های گروه شستا را به عنوان یک ضرورت راهبردی در دستوركار قرار دهد.

وي مدیران عامل هلدینگ‌ها را مكلف كرد تا گزارش بهره‌وری واحدهای تولیدی را با توجه به فرصت‌ها و چالش‌های فرارو و به انضمام خلاصه مدیریتی ناظر به چالش­ها و رهیافت­ها، ظرف یک هفته تهیه و به شستا ارائه نمایند.

بازيان در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحول خواهی و تحول آفرینی و تحول انگیزی در شخصیت امام(ره) تاکید كرد: توجه به تحول آفرینی در جریان برنامه­ریزی و مدیریت راهبردی بایستی در تمام بخش­های ساختار شستا مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

وی در تشریح اهمیت تحول در شستا به فرمایشات مقام معظم رهبري در حوزه تحول‌خواهی ، تحول آفرینی و تحول انگیزی تأکید کرد. جریان رشد و تعالی جز در سایه رویکرد و عملکرد تحولی امکان­پذیر نخواهد بود و این مهم در تاکید به روحیه جهادی و تلاش خستگی ناپذیر امکان­پذیر خواهد بود.

وي افزود؛ چارچوب تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ براساس رویکرد تحولی بایستی دنبال شود كه در قالب آن، رشد سود خالص، رشد درآمدهای عملیاتی، حاشیه سود عملیاتی، کاهش بهای تمام شده، افزایش سرمایه شرکت‌ها و از همه مهمتر رشد تولید با توجه به الزامات بودجه بايد مدنظر قرار گيرد؛ مدیرعامل شستا همچنین بر اینکه در سال ۱۴۰۱ شستا نباید تولید منفی داشته باشد تأکید کرد و افزود: کاهش تولید از هیچ مجموعه‌ای به هیچ دلیلی قابل پذیرش نیست.

ابراهیم بازیان گفت: نقش شستا راجع به سیاست‌های ابلاغی تامین اجتماعی توسط مقام معظم رهبری باید مورد توجه و بررسی قرار گرفته و شستا متناسب با سیاست‌های تامین اجتماعی ابلاغی اخیر برنامه خود را تعیین و بدست اهداف عالی خود با رویکرد و عملکرد تحول­آفرین حرکت نماید.

وي افزود: نقش شستا در لایه حاکمیتی و لایه ماموریتی و لایه از سوی تامین اجتماعی است اما نباید از نقش اجتماعی شستا در ایجاد فرصت رشد برابر برای آحاد جامعه غافل شد.


بیشتر بخوانید:دلار ۳۰ هزار تومان شد


بازيان گفت؛ شعار “۴۰ میلیون ایرانی سهامدار شستا باشند” می‌تواند به عنوان یک چشم‌انداز برای مجموعه شستا در سال جاری باشد. در اين ميان، نقش مدیران؛ هدایت، حمایت و نظارت است که این مسئله در مجموعه هلدینگ‌ها باید مورد توجه قرار گیرد؛ ضمن اينكه یکپارچگی شستا مستلزم توجه تمام مدیران برای ایجاد انسجام و یکپارچگی و هم‌افزایی شرکت‌های تابعه است.

وي ادامه داد: توجه به اخلاق اسلامی در ارتباطات فی مابین حائز اهمیت است که شامل اخلاق حرفه‌ای، اخلاق انسانی و اسلامی و روش و منش انقلابی است؛ البته سلامت و صیانت مدیران مسئله مهمی است که مستلزم توجه ویژه است و توجه ویژه به پیوست فرهنگی در محیط کار باید بر اساس رویکردهای دینی و انقلابی باشد.

تشکیل شورای هماهنگی ارتباطات شستا برای ایجاد یکپارچگی و هماهنگی روابط­عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه از دیگر مصوبات این جلسه بود تا فعالیت روابط عمومی‌های تابعه متناسب با سیاست‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای شستا شکل بگیرد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − شش =

پراپ تریدینگ

کمان