شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 6494

احمدی نژاد اموال بیت‌المال را برگرداند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سید پرویز فتاح امروز با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، اظهار داشت: مِلکی در اختیار رئیس جمهور اسبق، آقای خاتمی بوده که پیش از این تخلیه شده است و ما این محل را تبدیل به قرنطینه بیماران کرونایی کردیم. وی افزود: در کشور ما ضابطه ای وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، سید پرویز فتاح امروز با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، اظهار داشت: مِلکی در اختیار رئیس جمهور اسبق، آقای خاتمی بوده که پیش از این تخلیه شده است و ما این محل را تبدیل به قرنطینه بیماران کرونایی کردیم.

وی افزود: در کشور ما ضابطه ای وجود ندارد که رئیس جمهورها پس از اتمام دوره ریاست جمهوری‌شان در یک شغلی مشغول شوند. رئیس جمهورها کجا بشینند؟ به نظر می آید باید فکری به حال این موضوع شود.

بیشتر بخوانید:
۲ ماموریت بورسی روحانی به معاون جدید و رئیس بنیاد شهید

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: این مسئله را با احمدی نژاد داریم. ایشان الان با مجوزی که دارند، در ملک ما مستقر شده اند. این ملک در منطقه ولنجک تهران واقع شده و حدود هزار و 800 متر مربع مساحت دارد. الان چند سال است که آقای احمدی نژاد با دوستان شان آنجا هستند.

فتاح یادآور شد: ما از اطراف دوستان ایشان یک پیغامی دریافت کرده ایم که گویا آمادگی دارند که در مرکز و یا پایین شهر مستقر شوند، اما ملکی در آن شرایط نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: درست است که آقای احمدی نژاد با مجوز در این محل مستقر شده، اما از روحیه مردمی ایشان انتظار می رود که با توجه به اینکه اینها متعلق به بیت المال و مستضعفان است آنجا را تحویل بدهد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان