شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۳:۳۶
کد خبر : 60810

اجرای آزمایشی دلار دیجیتال

اجرای آزمایشی دلار دیجیتال
با همکاری غول های بانکی جهان با فدرال رزرو نیویورک، اجرای آزمایشی دلار دیجیتال به زودی برای مدت 12 هفته آغاز می شود.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین، غول های بانکی جهان برای اجرای آزمایشی دلار دیجیتال با فدرال رزرو نیویورک همکاری می کنند.

این برنامه که توسط مرکز نوآوری فدرال رزرو نیویورک رهبری می شود، نحوه استفاده بانک‌ها از توکن‌های دلار دیجیتال را آزمایش خواهد کرد. نکته مهم این است که در این طرح، برخی از بزرگترین بانک‌های جهان در این آزمایش شرکت میکنند. در زمانی که اعتماد مردم و مصرف کنندگان خرد به تراکنش‌های بلاکچین بخاطر فروپاشی صرافی FTX در سطح پایینی قرار دارد، این خبر این واقعیت را نشان می‌دهد که هنوز موارد استفاده برای این فناوری در دنیای واقعی و تراکنش‌های رسمی بانکی و دولتی وجود دارد.


بیشتر بخوانید : فعال شدن ۱۰۷ میلیون دلار بیت کوین غیرفعال پس از ۵ سال


دیروز اعلام شد که یک برنامه آزمایشی برای آزمایش استفاده بانک های مختلف از توکن های دلار دیجیتال در حال انجام است و بانک هایی از جمله سیتی گروپ، مسترکارت ، ولز فارگو و چند بانک دیگر در این برنامه درگیر هستند.

بیانیه‌ای که این بانک‌ها از طریق آن این آزمایش را اعلام کردند ابتدا توسط رویترز گزارش شد. در این بیانیه فدرال رزرو نیویورک خاطرنشان کرد: “این پروژه که شبکه مسئولیت تنظیم شده نامیده می شود، در یک محیط آزمایشی انجام می شود و از داده های شبیه سازی شده استفاده می کند.”

اجرای آزمایشی دلار دیجیتال

به طور خاص، تلاش این بانک‌ها و فدرال رزرو نیویورک برای تعیین کمیت تأثیر توکن‌های دلار دیجیتال انجام می‌شود. به طور خاص این آزمایش به این منظور انجام می‌شود که مشخص شود این توکن بانک مرکزی چگونه “در یک پایگاه داده مشترک می تواند به سرعت بخشیدن به پرداخت ها کمک کند.”

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان