صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
کد خبر : 101624

مدیرعامل آی بی شاپ:

آی‌بی شاپ رابط بین سرمایه گذاران با شرکت است

آی‌بی شاپ رابط بین سرمایه گذاران با شرکت است
مدیرعامل آی بی شاپ‌ گفت: تامین سرمایه تمدن یکی از اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های بازار سرمایه با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار سرمایه گذار است.

به گزارش شهر بورس، پیمان باغچه سرا در همایش چشم‌انداز بازارهای مالی و فرصت‌های کسب سود، اظهار داشت: هر وقت صحبت از بورس می‌شود، معمولا مردم اتفاقات سال‌های گذشته را به یاد می‌آورند، اما خرید و فروش سهام تنها یکی از ابزارهای بازار سرمایه است.

وی افزود: شرکت‌ تامین سرمایه تمدن یکی از اولین و بزرگ‌ترین مجموعه‌های بازار سرمایه با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار سرمایه گذار است. بالای ۸۰ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه است و آی‌بی شاپ رابط بین مردم و بازار با شرکت است.


بیشتر بخوانید:سود سرمایه گذاری غیرمستقیم بیشتر از همه بازارهای مالی


مدیرعامل آی بی شاپ خاطرنشان کرد: در شرکت تامین سرمایه تمدن و آی بی شاپ، خدماتی وجود دارد که مردم عادی بتوانند از فرصت‌های موجود بهره مند شوند. محصولات شرکت، شامل پکیجی برای افراد مختلف با ریسک‌پذیری مختلف است تا با هر سطحی نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.

باغچه سرا یادآور شد: مهم‌ترین ابزار در بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که ابزاری برای جذب منابع خرد افراد و شرکت‌ها به حساب می‌آیند. آی بی شاپ توانسته بیش از هزار میلیارد تومان تامین سرمایه جمعی را انجام بدهد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان