تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر : 101614

کارشناس حوزه اقتصادی تامین سرمایه تمدن مطرح کرد؛

سود سرمایه گذاری غیرمستقیم بیشتر از همه بازارهای مالی

سود سرمایه گذاری غیرمستقیم بیشتر از همه بازارهای مالی
کارشناس حوزه اقتصادی تامین سرمایه تمدن گفت: طی سال‌های اخیر و در بازه بلندمدت، سود سرمایه گذاری غیرمستقیم بیشتر از همه بازارهای مالی بوده است.

به گزارش شهر بورس، شهبد صیقلانی کارشناس حوزه اقتصادی تامین سرمایه تمدن در همایش چشم‌انداز بازارهای مالی و فرصت‌های کسب سود، اظهار داشت: در کشوری مثل ایران که تورم‌های بالایی وجود دارد، ارزش پس‌اندازها و دارایی‌ها روز به روز کاسته می‌شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاری باعث می‌شود تا علاوه بر حفظ ارزش پول، بازدهی مناسبی را هم کسب کنیم. اولین انگیزه در سرمایه‌گذاری، حفظ دارایی در مقابل تورم است.

کارشناس حوزه اقتصادی تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه «چهار متغیر اساسی برای شناسایی شرایط اقتصادی وجود دارد»، گفت: برای شناخت روندهای اقتصادی، ابتدا باید تولید ناخالص داخلی و رشد یا افت آن را بررسی کرد. تولید ناخالص داخلی در سال‌های اخیر رشد حدود پنج درصدی را تجربه کرده که عدد معقولی است.

صیقلانی ادامه داد: نقدینگی، دومین متغیر مهمی است که برای سرمایه‌گذاری باید مدنظر قرار داد. از سال ۹۳، رشد متغیرهای پولی به صورت مداوم اتفاق افتاده است. تورم، دیگر موضوع مهمی است که در موضوع سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی عنوان کرد: در اقتصاد ایران به دلیل تورم‌های پی‌درپی، اگر سرمایه‌گذاری بر پس انداز انجام نگیرد، روز به روز از ارزش پول کاسته می‌شود.


بیشتر بخوانید:تغییر عکس کارت ملی برای برخی افراد اجباری شد


کارشناس حوزه اقتصادی تامین سرمایه تمدن، روند نرخ ارز را در سرمایه‌گذاری تاثیرگذار دانست و گفت: انتظار می‌رود با توجه به گشایش‌های صورت گرفته در روابط بین‌الملل و افزایش فروش نفت در یک سال گذشته، جهش‌های سنگین نرخ ارز کنترل شود و افزایش منطقی و با شیب ملایم‌تری را در بازار ارز شاهد باشیم.

صیقلانی ضمن معرفی خدمات تامین سرمایه تمدن، گفت: صندوق‌های مبتنی بر سهام تامین سرمایه تمدن در سال‌های گذشته سود بهتری نسبت به سهام را نصیب سرمایه‌گذاران کرده‌اند.

وی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در صندوق‌های مختلط باعث می‌شود که در بازه دو، سه ساله نسبت به سرمایه‌گذاران در سایر بازارها بازدهی بیشتری به دست آورد. تامین سرمایه تمدن یک پکیج کامل از تمام ابزارهای فعالیت در بازارهای مالی را جهت کسب سود مناسب در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان