شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 53403

احتمال شکسته شدن مقاومت بیت کوین چقدر است؟

احتمال شکسته شدن مقاومت بیت کوین چقدر است؟
بیت کوین همچنان در کانال 31 هزار دلار مقاومت کرده و موفق به عبور از این سطح نشده است.

بیت کوین در روزهای پیش به کانال 31 هزار دلار رسیده و روز پیش هم درصدد شکست این مقاومت بود که همچنان نتوانسته و در محدوده 31 هزار دلار باقی ماند.

بر اساس گزارش تجارت نیوز، شاید مهم‌ترین مقاومت بیت‌کوین همین محدوده ۳۲ هزار دلار باشد. اگر بیت‌کوین این محدوده را پشت سر بگذارد احتمالا خطر ریزش به زیر ۲۰ هزار دلار از بین می‌رود و خیال سرمایه‌گذاران راحت می‌شود. زمانی که بیت‌کوین این مقاومت را بشکند احتمالا تقاضای بازار افزایش پیدا می‌کند.

البته بازار هنوز ابهامات زیادی دارد و یکی از مهم‌ترین ابهامات نرخ بهره است. اگر قرار باشد که نرخ بهره دوباره افزایش پیدا کند احتمالا اینبار دیگر محدوده حمایت ۳۰ هزار دلار از دست می‌رود. افزایش نرخ بهره اصلا بعید نیست چون تورم آمریکا در حال اوج گرفتن و تنها چاره‌ای که برای فدرال رزرو مانده افزایش نرخ بهره است.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که رشد قیمت بیت‌کوین و بازار یک نوع تله گاوی است و به زودی بیت‌کوین ریزش می‌کند و محدوده ۲۸ هزار دلار را از دست می‌دهد. این سناریو اصلا بعید نیست چون بازار تقاضای زیادی ندارد و صرفا عرضه در این محدوده کم است. همچنین به نظر می‌رسد که حمله مقاومت ۳۲ هزار دلار خیلی قوی نبود و احتمالا زیاد کارساز نیست.


بیشتر بخوانید:سعید حسینی پناه: افزایش نرخ بهره بین بانکی باعث خروج پول از بورس می شود


تحلیلگری به نا کاپو در رابطه با پیش‌بینی خود از بازار می‌گوید:

«من هنوز هم به ریزش معتقدم. هنوز هم می‌گویم ریزش ۴۰ تا ۶۰ درصدی آلت‌کوین‌ها و ۲۵ تا ۳۰ درصدی بیت‌کوین اتفاق می‌افتد. من روی قیمت ۱۰ هزار دلار این رمزارز را خریدم و روی قیمت ۴۱ هزار دلار فروختم. حالا فقط استیبل‌کوین دارم و منتظرم که به بازار ورود کنم.»

اگر بیت‌کوین بتواند مقاومت ۳۲ هزار دلار را پشت سر بگذارد و بالای این مقاومت نثبیت شود می‌توانیم بگوییم که احتمالا خظر ریزش به ۲۳ هزار دلار از بین می‌رود اما اگر نتواند یک مقاومت را پشت سر بگذارد کار سخت می‌شود. مهم‌ترین حمایت هم ۲۸ هزار دلار است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 14 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان