شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
کد خبر : 79521

آموزشگاه فنی و حرفه ای شهر بورس تأسیس شد

آموزشگاه فنی و حرفه ای شهر بورس تأسیس شد
امیر توپچی پور گفت: با تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای شهر بورس تلاش می‌کنیم که در حوزه فرهنگ‌سازی نیز به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنیم.

امیر توپچی پور در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای شهر بورس، اظهار داشت: با توجه به اینکه رویکرد اصلی پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس در کنار بحث اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی نیز است تلاش کردیم تا با ورود به بحث آموزش بتوانیم مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کنیم.

وی افزود: در این راستا پس از گذشت 2 سال از اخذ مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراحل اخذ مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی از سازمان بورس را طی کردیم و در نهایت بهمن‌ماه سال 1401 موافقت‌نامه اصولی برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه بازار سرمایه از سوی کمیته راهبری آموزش بازار سرمایه صادر شد.


بیشتر بخوانید: آغاز فعالیت آزمایشی «شهر بورس» به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)


مدیر آموزشگاه شهر بورس خاطرنشان کرد: بحث اقدام برای مجوز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهر بورس نیز مربوط به آبان ماه سال 1401 می‌شود که اقدامات مربوط برای اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای از آبان ماه آغاز شد و در نهایت مجوز رسمی آموزشگاه شهر بورس فروردین‌ماه سال 1402 صادر شد.

وی با تأکید بر اینکه تمرکز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهر بورس بر برگزاری دوره‌های مرتبط با بازار سرمایه خواهد بود، گفت: تلاش بر این خواهد بود که با بهره‌گیری از اساتید مجرب بازارهای مالی و با برگزاری دوره‌های حضوری و آنلاین، فرهنگ آموزش را در بازار سرمایه ترویج دهیم تا فعالان بازارهای مالی با کسب آموزش گام به این بازارها بگذارند.

توپچی پور تصریح کرد: مجوز آموزشگاه شهر بورس در 4 حوزه امور مالی و بازرگانی، خدمات آموزشی، فناوری اطلاعات، هنرهای تجسمی و فناوری نرم و فرهنگی صادر شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مالی و بازرگانی رشته‌های مربوط به بازار سرمایه نظیر تحلیل تکنیکال، بنیادی و تابلو خوانی در کنار رشته‌هایی همچون معامله‌گر بورس‌های کالایی، تحلیلگر بازارهای مالی بین‌المللی، مدیر ارشد کسب‌وکار MBA، حسابداری مقدماتی و پیشرفته، معامله‌گر بورس اوراق بهادار، متصدی پذیرش سفارش خریدوفروش اوراق بهادار، بازاریابی دیجیتال، شناسایی اصول بازار سرمایه، به‌کارگیری سواد مالی، معامله‌گری ارزهای دیجیتال، تحلیل‌گر بورس اوراق بهادار، مدیریت مالی، معامله‌گری بورس بین‌الملل و… قابل برگزاری خواهد بود.

 


بیشتر بخوانید: شهر بورس دو ساله شد


مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای شهر بورس تصریح کرد: همچنین در حوزه فناوری نرم و فرهنگی نیز برگزاری رشته‌هایی همچون مدیریت رسانه‌ای بحران، بازاریاب مطبوعاتی، گویندگی، روزنامه‌نگاری و خبرنویسی مطبوعات و روابط عمومی، مسئول اطلاع‌رسانی و… میسر خواهد بود.

توپچی پور افزود: در حوزه فناوری اطلاعات نیز رایانه کار ICDL، مدیریت وبلاگ، برنامه‌نویسی بلاک چین و… و در حوزه هنرهای تجسمی رشته‌های عکاسی، گرافیک و… و در حوزه هنرهای نمایشی نیز گویندگی، تصویربرداری، تدوین فیلم و… تدریس می‌شود.

سیاست انقباضی بانک مرکزی مانعی برای تامین مالی شرکت‌ها از بانک

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان