شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 6541

نماینده مجلس عنوان کرد:

کاهش بُهت انگیز ارزش پول ملی آرامش را از جامعه ربوده است

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدحسن آصفری  در نشست علنی امروز (یکشنبه،19مرداد) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم، با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)و ائمه اطهار(ع) و شهدای انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، گفت: نمایندگان و هیئت رئیسه محترم؛نگذارید مجلس دچار روزمرگی شود، روزمرگی یعنی فاقد چشم

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمدحسن آصفری  در نشست علنی امروز (یکشنبه،19مرداد) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم، با سلام و صلوات بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص)و ائمه اطهار(ع) و شهدای انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و مدافعان حرم، گفت: نمایندگان و هیئت رئیسه محترم؛نگذارید مجلس دچار روزمرگی شود، روزمرگی یعنی فاقد چشم انداز برای  آینده کشور؛ اگر می‌خواهیم پیشتاز و پیشرو باشیم نباید تابع لوایح ارسالی از دولت باشیم که یکی از این موضوعات اصلی بحث پول ملی است.

آصفری با بیان اینکه قانونگذاری بر مبنای مطالعات علمی جزو ضرورت‌های مجلس است، ادامه داد: مردم از شعار خسته شده اند؛ برخلاف وعده های دولت کاهش بُهت انگیز ارزش پول ملی ، افزایش بی رویه قیمت ها و بی ثباتی اقتصادی ؛آرامش و نشاط را از جامعه ربوده است.

وی افزود: مردم در مراجعات حضوری،مشکلاتی را مطرح می کنند که زیبنده این ملت بزرگ نیست؛با این دولت ناکارآمد و بی تدبیر ما شرمنده این ملت نجیب هستیم.

مشکلات فعلی جامعه زیبنده این ملت نیست

آصفری خطاب به رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور؛ با گذشت هفت سال از دوره مسئولیت خود همچنان از عبارت “باید فلان شود” استفاده می کنید! آقای رئیس جمهور اولین مجری این بایدها شما هستید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای رئیس جمهور شما توافق با غرب را به هر قیمتی پذیرفتید و هفت سال تمام، توان قوه مجریه را وقف توافقی با کشورهای غربی کردید؛حاصل آن بگو و بخندها یک لگد ترامپ بر برجام شد که فرجامش نه چرخ سانتریفیوژها را چرخاند و نه چرخ اقتصاد کشور.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور به شما پیشنهاد می کنم که در سال آخر دولت تان سکوت کنید و فقط به کار بپردازید،از امید به بیگانگان دل بِکنید و با استفاده از ظرفیت های داخلی برای حل معضلات اقتصادی کشور آستین همت بالا بزنید.

آصفری با بیان اینکه مطابق آمارهای رسمی فساد مالی در هیچ یک از دولت‌ها به گَرد پای این دولت نمی رسد، مطرح کرد: براساس گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷،میلیاردها دلار ارز دولتی برای کالاهای ضروری به اشخاصی داده شدکه هیچ کالایی در ازای آن وارد کشور نشده است،بلکه این دلارها در بازار فردوسی با قیمت ۲۲۰۰۰ تومان به فروش رسید.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

بیشتر بخوانید؛
شرایط دریافت وام سهام عدالت بدون بهره اعلام شد
نقدینگی موجود در دست مردم جایگزین مناسبی برای نفت در بودجه است
هیچ بانکی اجازه خرید سهام عدالت کمتر از ارزش بازار را ندارد

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 5 =

پراپ تریدینگ

کمان