شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 4873

چرا غزر امروز عرضه نشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، امروز قرار بود عرضه اولیه سهام زرماکارون در نماد غزر۱ انجام شود که به روز دیگری موکول شد و حال سوال اینجاست که چرا غزر امروز عرضه نشد؟ در این راستا اطلاعیه‌ای در سایت بورس تهران منتشر شد که باتوجه به استعلام جدید واصله و ضرورت بررسی آخرین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، امروز قرار بود عرضه اولیه سهام زرماکارون در نماد غزر۱ انجام شود که به روز دیگری موکول شد و حال سوال اینجاست که چرا غزر امروز عرضه نشد؟

در این راستا اطلاعیه‌ای در سایت بورس تهران منتشر شد که باتوجه به استعلام جدید واصله و ضرورت بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های شرکت زر ماکارون، عرضه اولیه شرکت مذکور (غزر) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:
در عرضه اولیه رافزا به هر نفر چقدر رسید؟

پیرو این اطلاعیه محمود گودرزی، معاون بورس تهران درباره اینکه چرا غزر امروز عرضه نشد؟ گفت: تاخیر مجدد عرضه اولیه زر ماکارون ارتباطی با موضوع قیمت‌گذاری غزر نداشته است و این لغو عرضه به بررسی آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های این شرکت مرتبط است.

وی تصریح کرد: در خصوص آخرین وضعیت ترهین دارایی‌های شرکت، استعلاماتی دریافت شده است که باید در خصوص آن شفاف‌سازی‌های مورد نیاز انجام شود.

بیشتر بخوانید:
دومین عرضه اولیه هفته مشخص شد
لیستی از عرضه اولیه‌های جدید/ عرضه اولیه بعدی چیست؟
آخرین اخبار از عرضه اولیه‌های جدید بورس
عرضه اولیه زر ماکارون؛ چهارشنبه هفته آینده

همچنین امروز عرضه اولیه دیگری نیز در نوبت بود که در پایان عرضه اولیه «رافزا» به هر کد بورسی ۶ سهم در سقف قیمتی ۲۵۰۰ تومانی تخصیص داده شد که معادل ۱۵ هزار تومان نقدینگی بود.

این در حالی است که سهمیه هر فرد در این عرضه اولیه ۲۰ سهم بود. این عرضه اولیه بعد از ظهر روز گذشته انجام شد.

منبع: سنا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان