شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۵۴
کد خبر : 4111

پیش‌گشایش بورس امروز؛ حجم صف‌های خرید کاهش یافت

در مرحله ثبت سفارش دو نماد خودرویی خساپا و خودرو بیشترین متقاضی خرید را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۱۴ تیر، افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز احتمالا موجب شروع سبز بورس خواهد شد.

در مرحله ثبت سفارش دو نماد خودرویی خساپا و خودرو بیشترین متقاضی خرید را دارند و پس از آنها وبصادر و شپنا با صف خرید چندصد میلیونی مواجهند.

از طرف دیگر نمادهای دیگر بانکی در صف خرید با افزایش عرضه کننده مواجه شده‌اند و این احتمال وجود دارد که فرصت خرید در این نمادها به وجود بیاید. تشکیل صف خرید در نمادهای شاخص‌ساز نیز موجب این خواهد شد که احتمالا شاخص کل در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار شروعی پرقدرت داشته باشد.

در هفته گذشته شاخص کل بورس ضمن ثبت رشد ۱۳ درصدی، وارد کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی نیز شد تا رکورد جدیدی را از خود به جای بگذارد.

این در حالی است که بر اساس پیش‌بینی یک تحلیلگر بورسی، امروز احتمالا بازار روندی صعودی خواهد داشت و به طور کلی جو مثبتی بر بازار سهام کشور حاکم است.

با این حال به نظر می‌رسد با نزدیک شدن شاخص کل به ابر کانال ۲ میلیون واحدی در این هفته، بسیاری از سهامداران اقدام به برداشت بخشی از سود کرده و ممکن است بازار در این هفته با اندکی اصلاح مواجه شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 4 =

پراپ تریدینگ

کمان