شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
کد خبر : 9780

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 19 آبان / فردا طلا گران می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با افزایش ٢٠٠ تومانی قیمت دلار نسبت به دیروز در بازار آزاد و رسیدن آن به کانال ٢۵ هزار تومان، قیمت طلا نیز در بازارهای داخلی افزایش یافت. دبیر اتحادیه طلا تهران معتقد است که دو عامل در افزایش امروز قیمت طلا نقش دارد. عامل اول افزایش دو دلاری

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، با افزایش ٢٠٠ تومانی قیمت دلار نسبت به دیروز در بازار آزاد و رسیدن آن به کانال ٢۵ هزار تومان، قیمت طلا نیز در بازارهای داخلی افزایش یافت.

دبیر اتحادیه طلا تهران معتقد است که دو عامل در افزایش امروز قیمت طلا نقش دارد. عامل اول افزایش دو دلاری قیمت انس جهانی طلا و عامل دوم نیز افزایش قیمت دلار است.
به گفته نادر بذرافشان پیش‌بینی می‌شود با باز شدن بازارهای جهانی و افزایش انس جهانی طلا قیمت طلا تا پایان هفته با نوسان‌های جزئی همراه باشد و ممکن است قیمت طلا فردا اندکی بالا رود.
روز گذشته هم ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا اعلام کرد که به نظر می‌رسد روند کاهشی قیمت طلا ادامه‌دار است اما با وجود این، روند نزولی قیمت‌ها کمی کند خواهد شد.
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا هم به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه از فردا روند بازار ارز کنترل نشود ممکن است قیمت طلا و سکه افزایش یابد؛ چرا که امروز با تعیین رئیس جمهوری آمریکا قیمت دلار افزایش یافت. همین مولفه قیمت طلا و سکه را گران کرد.

قیمت انواع سکه چقدر رشد کرد؟

او با اشاره به قیمت انواع سکه اظهار کرد: قیمت طلای 18 عیار با ۴۰ هزار تومان افزایش با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه طرح جدید نیز با افزایش ۸۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. نیم سکه و ربع سکه هر یک به ترتیب با ۳۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان افزایش با قیمت شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در سطح بازار فروخته شده است.
پیش از این بسیاری معتقد بودند پیشتازی بایدن در نظرسنجی‌ها، بازار را متقاعد کرده که احتمالا بایدن پیروز انتخابات است و قیمت‌های جهانی طلا کاهش یافته بود. حال با اعلام رسمی حضور بایدن در کاخ سفید باید دید بازار جهانی طلا چه واکنشی نشان می‌دهد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + نوزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان