شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
کد خبر : 8309

پیش‌بینی بورس فردا 25 شهریور 99/ تصمیم برای بازگشت بازار جدی است

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پی معاملات امروز بازار سهام به نظر می‌رسد حمایت از بازار سهام تصمیمی جدی از سوی سران سه ‌قوه است، امروز نیز حمایت‌ها از فقط از سهم‌های شاخص‌ساز نبود بلکه صف‌های فروش برخی از شرکت‌های بزرگ نیز جمع شدند. در همین رابطه ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پی معاملات امروز بازار سهام به نظر می‌رسد حمایت از بازار سهام تصمیمی جدی از سوی سران سه ‌قوه است، امروز نیز حمایت‌ها از فقط از سهم‌های شاخص‌ساز نبود بلکه صف‌های فروش برخی از شرکت‌های بزرگ نیز جمع شدند.

در همین رابطه ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، بیان کرد: امیدوار بودیم روزهای اول این هفته بازار مثبت باشد که با حمایت‌ها این اتفاق افتاد، همچنین در رابطه با فردا با توجه به جلسه سران سه قوا به نظر می‌رسد تصمیم بازگشت بازار تصمیمی جدی است.

او در رابطه با روند بازار فردا گفت: با توجه به حمایت‌ها از بازار سهام و صف‌های خرید تشکیل شده به نظر می‌رسد بازار فردا مثبت باشد.اما تا زمانی که نمادهای متوقف شده مانند شستا، خودرو و پالایشی‌ها بازگشایی نشوند هنوز ترس ریزش بازار وجود دارد. پیش‌بینی بنده این است که شاخص کل بازار فردا به یک میلیون و 630 هزار واحد خواهد رسید و باید بازار توانایی رسیدن به این میانگین متحرک برسد.

همچنین او در رابطه با صندوق پالایشی یکم گفت: با توجه به حمایت از بازار و تخفیف برای این صندوق به نظر بنده این صندوق ارزندگی برای خرید دارد، همچنین نمادهای پالایشی نقدشوندگی خوبی دارند و شاید به اندازه دارا یکم سود نداشته باشد اما ضرر هم ندارد و احتمال بازگشت است.

این کارشناس بازار سهام در رابطه با حمایت‌ها از بازار و تاثیرات آن بر روی انتخابات گفت: زمانی که حمایت مجلس از بازار سهام به میان آمد بازار تغییر چشم‌گیری داشت و باید توجه داشته باشیم که جامعه بورسی ایران بسیار گسترده‌تر از قبل شده است و تاثیر به‌سزایی در انتخاب خواهد داشت.

بیشتر بخوانید؛
امیدواری‌ها به واکسن کرونا بورس‌های بین‌المللی را مثبت کرد
چرا دلار گران شد؟ / مهمترین پیام رشد ناگهانی نرخ صرافی ملی
خط و نشان برای حقوقی‌ها/ بورس تغییر وضعیت می‌دهد

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + نه =

پراپ تریدینگ

کمان