شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 76813

محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

نتایج انتخابات اتاق مشخص شد و نام طیب نیا در بین منتخبین دیده می شود اما محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

شهر بورس علیرضا حسابی، نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور دقایقی پیش اعلام شد و منتخبین اتاق بازرگانی اصفهان نیز مشخص شد که در این بین نام محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه نیز دیده می شود. اما محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ بیوگرافی

محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ بیوگرافی

محمد یاسر طیب نیا متولد دهه ۶۰ در اصفهان، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی معدن گرایش اکتشاف، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی و دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب و کار، مدیر ارشد و مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان است.

عضو هیات مدیره شرکت های فولاد مبارکه، ذوب آهن، گل گهر و چادرملو و همچنین معاون خرید و امور معدنی شرکت فولاد مبارکه و قائم مقام مدیرعامل ذوب آهن از جمله سوابق محمدیاسر طیب نیا به شمار می رود. طیب نیا سابقه ۲۰ ساله در صنعت فولاد دارد.

محمد یاسر طیب نیا فارغ التحصیل رشته علوم اقتصادی و مدیریت کسب و کار است و تاکنون عناوینی چون: عضو هیات‌ مدیره شرکت‌های فولاد مبارکه، معاون خرید و معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه، عضو هیات مدیره شرکت ذوب‌آهن اصفهان، عضو هیات مدیره شرکت فولاد هرمزگان و عضو هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر، عضو هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، قائم‌مقام مدیرعامل و معاون خرید شرکت ذوب‌آهن اصفهان، معاون خرید و معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه و … را در کارنامه خود دارد.

طیب‌نیا مسوولیت‌های اجرایی و مدیریتی متعددی در چند دولت داشته و تازه ترین پست دولتی و مدیریتی وی مدیرعاملی شرکت فولاد مبارکه اصفهان می باشد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بزرگ‌ترین واحد صنعتی خصوصی در ایران و بزرگ‌ترین مجتمع تولید فولاد در کشور ایران است، که در شرق شهر مبارکه قرار دارد.

بر اساس گزارش شهر بورس، سوابق اجرایی محمدیاسر طیب نیا به شرح زیر است؛

  • عضو هیات‌مدیره شرکت‌های فولاد مبارکه
  • معاون خرید و معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه
  • عضو هیات مدیره شرکت ذوب‌آهن اصفهان
  • عضو هیات مدیره شرکت فولاد هرمزگان
  • عضو هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر
  • عضو هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی چادرملو
  • قائم‌مقام مدیرعامل و معاون خرید شرکت ذوب‌آهن اصفهان
  • معاون خرید و معاون امور معادن شرکت فولاد مبارکه
  • باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان عضو هییت مدیره از ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ تا ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
  • فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان از ۱۴۰۰/۴/۶
  • معدنی و صنعتی فولاد سنگ مبارکه اصفهان رییس هییت مدیره از ۱۳۹۹/۴/۲۲ تا ۱۴۰۱/۴/۲۱
  • ریل پرداز سیر عضو هییت مدیره از ۱۳۹۸/۱۲/۵
  • مؤسسه خیریه جواد الائمه فولاد مبارکه اصفهان عضو هیئت مدیره از ۱۳۹۸/۵/۲۶
  • پویش بازرگان ذوب آهن اصفهان عضو هییت مدیره از ۱۳۹۶/۹/۱

بیشتربخوانید: جمشید برزگر عضو اتاق بازرگانی تبریز کیست؟ + بیوگرافی


محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ بیوگرافی

محمدیاسر طیب نیا عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان

اظهار نظرات محمدیاسر طیب نیا در انتخابات 1401

به گزارش شهر بورس، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در سالهای گذشته و به ویژه در 18 ماه اخیر، پروژههایی بزرگی را در زمینه توسعه زیرساختهای کشور و استان کلید زده است. شروع پروژه انتقال آب دریای عمان به کویر مرکزی، بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور، بزرگترین نیروگاه بادی کشور و…. گوشه ای از این پروژههاست که دستاوردهای چشمگیری از جمله ایجاد اشتغال پایدار و حل مشکل معیشت را برای مردم به همراه داشته است.

اما با کمی تأمل، پی میبریم که ظرفیتها چه در فولاد مبارکه، چه در ســایر صنایع و حتی در کل کشــور، بیش از چیزی اســت که امروز به کار گرفته شده است. لذا برای استفاده از همه ظرفیتهای موجود در راستای بهتر شدن شرایط حال حاضر، هم افزایی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

از سوی دیگر، بسیاری از مدیران، با شعارها و برنامههایی برای رسیدن به موفقیت کار خود را شــروع میکنند که این موضوع امری معمول است ولی کافی نیست و رویکرد مدیران باید نگاه تحولی و تحول در نگاه باشــد؛ نگاهی تازه که میتواند بسترســاز توسعه برای آینده ایران باشــد.

هدف از ورود من، به عنوان مدیرعامل بزرگترین بنگاه صنعتی کشــور به این عرصه، نهادینه کردن تغییر این نگرش و واقعی شــدن تصمیمات، با توجه به تجربیات موجود در مدیریت فولاد مبارکه اســت که به لطف الهی دستاوردهای قابل توجهی را در این کوتاه به همراه داشته است.

ما با پشــتوانه مطالعه میدانی بســیاری از صنایع بزرگ دنیا، به یاری صنعت آمده و مدل جدیدی از فعالیتهای اقتصادی را با خصوصی سازی به معنای واقعی، در قالب کار سیستمی خلق خواهیم کرد تا همه فعالین صنعتی و اقتصادی با خیالی آســوده، با هم و برای مردم، ایران عزیز را به قله های افتخار برسانند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 8 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان