شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 58075

فساد مالی مدیرعامل انرژی هلدینگ شستا

فساد مالی مدیرعامل انرژی هلدینگ شستا
مدیرعامل انرژی هلدینگ شستا به دلیلی پرونده فساد مالی دستگیر شده است.

به گزارش شهر بورس، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به دنبال خیر دستگیری یکی از مدیران این سازمان به دلیل فساد ،سخنانی در این خصوص بیان داشته که جنجال برانگیز بود.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، هلدینگ «شستا» که به حیاط خلوت سازمان تامین اجتماعی کشور مشهور است؛ دوباره خبرساز شد. صبح امروز، بازداشت یکی از مدیران انقلابی زیرمجموعه «شستا» به داغ‌ترین خبر شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

عبدالرضا داوری در تویتتر نوشته بود: «متاسفانه مطلع شدم که شامگاه دیروز، یکی دیگر از مدیران جوان و انقلابی تازه منصوب که ریاست یک هلدینگ بزرگ در شستا را برعهد داشت به اتهام درخواست و دریافت رشوه از پیمانکاران زیرمجموعه‌اش، توسط مراجع نظارتی بازداشت شده است.»

بازار شایعات بسیار داغ بود تا مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر این بازداشت را تایید کرد.

میرهاشم موسوی در این‌باره گفت: «روز گذشته در یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی با ورود مؤثر و بهنگام یکی از سازمان‌های نظارتی، بازداشت یکی از مدیران عامل دخیل به اتهام فساد صورت گرفت. در سازمان تامین‌اجتماعی و نیز شستا، کمیته صیانت تشکیل داده شد تا ضمن همکاری نزدیک و مؤثر با ‌تمامی نهادهای نظارتی، رصد درونی‌ و مستمر فعالیت‌ها در زیرمجموعه‌های اقتصادی انجام شود تا از هرگونه دست‌اندازی به اموال و اقدامات غیرقانونی، پیشگیری و برخورد به‌موقع و دقیق انجام شود.»

تایید این خبر بدون ذکر جزییات بیشتر درباره پرونده، شائبه فرار رو به جلوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را به‌وجود آورده است. چراکه این مدیر بازداشتی با حکم میرهاشم موسوی، منتصب شده است.


بیشتر بخوانید: اعلام محدودیت‌های معاملاتی گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن


حال پرسش اینجاست چرا میرهاشم موسوی، به‌جای پاسخگویی درباره انتصاب این مدیر فاسد، به نحوی این خبر بازداشت را اطلاع‌رسانی کرده است که گویا دستاوردی برای این سازمان بوده است؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تامین بازداشت شده است. برخی از منابع در گذشته نسبت به فسادهای این مدیر منتصب میرهاشم موسوی، به او هشدارهایی داده بودند، که گوش شنوایی برای این هشدارها در سازمان تامین اجتماعی نداشته است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

پراپ تریدینگ

کمان