شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
کد خبر : 3430

بورس چهارشنبه چگونه بازگشایی می‌شود؟/ صف خرید ۷۰۰ میلیونی خساپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه ۲۱ خرداد، استقبال معامله‌گران از برخی نمادهای خودرویی مثلا صف خرید ۷۰۰ میلیونی خساپا  و بانکی باعث شده تا به نظر امروز شاخص شروعی متعادل داشته باشد. این در حالی است که در طرف عرضه نیز شاهد تشکیل صف‌های فروش در

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز چهارشنبه ۲۱ خرداد، استقبال معامله‌گران از برخی نمادهای خودرویی مثلا صف خرید ۷۰۰ میلیونی خساپا  و بانکی باعث شده تا به نظر امروز شاخص شروعی متعادل داشته باشد. این در حالی است که در طرف عرضه نیز شاهد تشکیل صف‌های فروش در برخی نمادهای کوچک هستیم.

در جریان سفارش‌گذاری پیش‌گشایش امروز بازار سه نماد خساپا، شتران و وپارس با بیشترین متقاضی برای خرید مواجه هستند. این در حالی است که نمادهای شاخص‌سازی چون فولاد، فملی و فارس در محدوده مثبت در حال سفارش‌گیری هستند تا احتمالا شاهد شروعی سبز برای بورس باشیم.

این در حالی است که روز گذشته شاخص کل در پایان معاملات افتی ۷۰۰ واحدی را به ثبت رساند تا اولین رشد منفی خود از ابتدای هفته را به ثبت برساند. فروش سهام عدالت، انتشار اخباری در خصوص اخذ مالیات بر عایدی سهام و همچنین شناسایی سود و فروش سهام از سوی برخی سهامداران خرد از دلایل اصلی نوسان‌های دو روز اخیر بازار سهام بوده است.

 

بیشتر بخوانید :

بورس همچنان تحت تاثیر حواشی دارا دوم

بزرگ ترین افت تاریخ بورس رقم خورد/ رکوردزنی منفی شاخص کل

دلیل منفی شدن قدرت خرید در کارگزاری مفید

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان