شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر : 10076

شرایط بازار سرمایه بهتر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در هفته‌ای که بازار سهام بعد از مدت‌ها یک روند صعودی داشت، چند مقام مسئول درباره این بازار اظهار نظر داشتند. امروز هم فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بازار سهام طبیعت یک روندی دارد که به نظر من با نوع تصمیماتی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در هفته‌ای که بازار سهام بعد از مدت‌ها یک روند صعودی داشت، چند مقام مسئول درباره این بازار اظهار نظر داشتند. امروز هم فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: بازار سهام طبیعت یک روندی دارد که به نظر من با نوع تصمیماتی که اخیراً در شورای عالی بورس گرفتیم یکسری از عوامل محرک تقاضا هست را به جریان انداخته و تقویت کردیم.

آن طور که خبرگزاری‌ها روایت کرده‌اند، وی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند در مورد بازار سرمایه اظهار نظر کنند و با دقت بیشتر و با رعایت جوانب حواشی این کار را بکنند.

دژپسند اضافه کرد: سهامداران عزیز مخصوصاً سهامداران حقیقی خیلی دقت کنند که خیلی از مباحث را باید در تحلیل هایشان قرار دهند و اگر فردی به هر دلیلی اظهار نظر کرد این را به صورت خام نپذیرند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته کمتر و امسال بیشتر ما به سمت بودجه‌ای رفتیم که وابستگی‌اش به نفت خیلی کم شده و امیدواریم این روند برای سال ۱۴۰۰ تداوم پیدا کند. برای اظهار نظر قطعی در مورد مالیات در بودجه باید تا ۸ و ۹ آذر صبر کنید.

دژپسند خاطرنشان کرد: اگر شرایط پایداری بازار ادامه پیدا کند برای ثبات مستمر در بازار از عرضه‌های اولیه استفاده خواهیم کرد.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
رشد ۲ درصدی شاخص کل در ۱۰ دقیقه / بورس سراسر مثبت هفته آخر آبان
کمک به توسعه نهادهای مالی با تصمیم جدید شورای عالی بورس
سیگنال مهم سیاسی به بازار ارز / با «مذاکره» دلار چقدر ارزان می‌شود؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + هجده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان