شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 59963

شاخص کل با اُفت بیش از ۲۶ هزار واحد هفته کاری را به اتمام رساند

شاخص کل با اُفت بیش از ۲۶ هزار واحد هفته کاری را به اتمام رساند

شاخص کل بورس با اُفت ۲۶ هزار و ۲۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۸ واحدی ایستاد.

به گزارش شهر بورس، امروز چهارشنبه‌ (چهار آبان)شاخص کل بورس با اُفت ۳۵۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۶۶ هزار و ۷۰۸ واحد قرار گرفت.شاخص کل بورس با اُفت ۲۶ هزار و ۲۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۸ واحدی ایستاد.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران، آقای محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت:با توجه به این که سیاست فعلی بحث انقباضی است در خصوص بحث بازار اکنون مباحث ارزندگی، قیمت و تکنیکالی مهم نیست بازار وارد فاز هیجانی شده است و فشار فروش بسیار بالا است باید سیاست گذار در شرایط فعلی چاره‌ای بیندیشد.

 شاخص کل با اُفت بیش از ۲۶ هزار واحد هفته کاری را به اتمام رساند

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان رسید. «میدکو»، «فولاد» و «پارسان» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فولاد»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند

شاخص کل هم وزن هم با اُفت ۸ هزار و ۳۱۰ واحدی روی پله ۳۶۱ هزار ۳۵۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۷۲۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۲۷۷ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۲۱۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۳۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۴۹۳ میلیارد تومان رسید


بیشتر بخوانید: فراز و فرود شاخص‌ها و بازارهای بورس تهران

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۶۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «فلزات نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های وایران، غالبر و خموتور بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های وبهمن، رمپنا و غبهشر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های کشرق، ثرود و کایزد بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت غپاذر، زماهان و ثباغ بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

افران، فردا، همای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و صمعاد ۲۱۲ در بورس ایران داشتند

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های تابان ۰۹، تابان ۰۸ و اعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های تابان ۰۸، تابان ۰۹ و پارسا ۰۴ در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های وغدیر ۴، افران و کمند ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وغدیر ۴، خساپا و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۲۱۴، اراد ۸۶۴ و اراد ۳۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کارا، کرمان و دی بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان