شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
کد خبر : 75011

سیگنال تکنیکالی به آینده بورس

سیگنال تکنیکالی به آینده بورس
در برنامه شمارش معکوس یکشنبه همراه با شاهرخ شریعتی، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی سیگنال تکنیکالی شاخص‌ها و صنایع پرداخته شد.

به گزارش شهر بورس، شاهرخ شریعتی، کارشناس ارشد بازار سرمایه در برنامه شمارش معکوس به بررسی روند سیگنال تکنیکالی شاخص‌ها و صنایع پرداخت.

سیگنال تکنیکالی به آینده بورس

در برنامه شمارش معکوس یکشنبه همراه با شاهرخ شریعتی، کارشناس ارشد بازار سرمایه، به بررسی روند تکنیکالی شاخص‌ها و صنایع پرداختیم. شریعتی در ابتدا کار خود را با شاخص دلار جهانی آغاز کرد که به دلایل ذکر شده، روندی صعودی به خود گرفته و هم‌اکنون در بالای ۱۰۳ واحد نوسان می‌کند. به گفته شریعتی، وضعیت شاخص دلار به شکلی است که به نظر می‌رسد نوسان قدرتمندی را در این حوالی نداشته باشد.

او در ادامه به بررسی شاخص هفتگی صنایع مختلف پرداخت. برآیند تحلیل‌های شریعتی نشان از ورود اکثر صنایع به روندهای اصلاحی داشت. وی اشاره کرد: اکثر صنایع از لحاظ تکنیکالی وضعیتی خنثی را تجربه می‌کنند و احتمال تداوم روند اصلاحی بیشتر از صعود دوباره است.


بیشتربخوانید: سبقت صندوق سهامی انار از شاخص کل بورس


این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: متغیرهای بازار همگی از ارزندگی و جذابیت قیمت‌های کنونی صحبت می‌کنند اما به دلیل مداخلات دولت در بازار و همچنین عدم به رسمیت شناختن حق مالکیت در شرکت‌های سهامی عام، فعلا بورس تهران در شرایط سختی قرار دارد.

وی اعتقاد داشت: بسیاری از خبرهای مثبت یا منفی قبل از انتشار، اثر خود را بر معاملات سهام می‌گذارند و به نوعی پیشخور شده‌اند. از این رو نیاز است که حتما روند قیمت‌ها را چک کنیم که متوجه شویم آیا این خبرها سوخته‌اند یا خیر. او همچنین در انتها درباره ۵ ویژگی مهم و اصلی یک بازار صحبت کرد و آن‌ها را در بورس تهران مورد بررسی قرار داد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان