شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
کد خبر : 4317

بازار طلا تغییر جهت داد:

سکه ۷۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، ابراهیم محمدولی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه سکه ۷۰۰ هزار تومان گران شد، اظهار کرد: با کاهش نرخ ارز و افت قیمت سکه و طلا پیش‌بینی ما این بود که سیر نزولی بازار طلا حداقل تا پایان هفته جاری ادامه‌دار باشد اما در ساعات پایانی معاملات روز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، ابراهیم محمدولی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه سکه ۷۰۰ هزار تومان گران شد، اظهار کرد: با کاهش نرخ ارز و افت قیمت سکه و طلا پیش‌بینی ما این بود که سیر نزولی بازار طلا حداقل تا پایان هفته جاری ادامه‌دار باشد اما در ساعات پایانی معاملات روز گذشته با افزایش قیمت دلار، روند نزولی بازار طلا هم معکوس شد.

محمدولی ادامه داد: در پی این افزایش ناگهانی، قیمت طلا در بازار امروز نسبت به ساعات ابتدایی معاملات روز گذشته حدود ۳۰هزار تومان و سکه ۷۰۰ هزار تومان گران شده است.

بیشتر بخوانید: ۳ سیگنال مهم برای بازار طلا / قیمت طلا چه می‌شود؟

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طلا و سکه در بازار امروز هم رکورد جدیدی ثبت کرده و به بالاترین قیمت‌ تاریخی خود رسیده است.

محمدولی با تشریح قیمت‌ طلا و انواع سکه در بازار امروز بیان کرد: بهای طلای ۱۸عیار امروز گرمی ۹۵۹هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح امامی در بازار آزاد به ۱۰میلیون و ۵۵۰ و  طرح قدیم به ۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: همچنین امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۳۰۰، ربع سکه سه میلیون و ۱۰۰ و سکه یک گرمی، یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =

پراپ تریدینگ

کمان