شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 68071

سرنوشت دارایی رمزارزی بعد از مرگ چه می‌شود؟

سرنوشت دارایی رمزارزی بعد از مرگ چه می‌شود؟
سوال بسیاری از افراد این است که سرنوشت دارایی رمزارزی بعد از مرگ چه می‌شود؟ اما باید بدانید این موضوع از کشوری به کشور دیگر فرق دارد.

به گزارش شهر بورس، شاید برای شما هم جالب باشد که سرنوشت دارایی رمزارزی بعد از مرگ چه می‌شود؟ آیا امکان انتقال این دارایی قبل یا بعد از مرگ وجود دارد یا نه؟

وکلا هشدار می‌دهند که سرمایه‌گذاران معمولی کریپتو احتمالاً قصد ندارند به این زودی‌ها در اثر کهولت سن بمیرند، اما این بدان معنا نیست که آنها نباید برنامه‌ای برای انتقال دارایی رمزارزی خود در صورت مواجهه با مرگ غیرمحتمل داشته باشند.ایرینا هیور، وکیل ارز دیجیتال مستقر در دبی، در گفتگو با کوین تلگراف گفت که معتقد است ارزش «میلیاردها» بیت‌کوین به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب مربوط به مرگ توسط هدلرها از بین رفته است.

او خاطرنشان کرد که بسیاری از خانواده‌ها پس از مرگ عزیزان خود، قادر به دسترسی به دارایی‌های رمزارزی آنها نبوده‌اند. هیور همچنین بر اهمیت صحبت درباره دارایی‌های رمزارزی با خانواده و گنجاندن آن‌ها در وصیت‌نامه‌شان تاکید کرد.لیام هنسی، وکیل دارایی‌های دیجیتال، شریک شرکت حقوقی استرالیایی Gadens، معتقد است سرمایه‌گذاران رمزارز باید بدانند که “اولین گام” برای محافظت از آینده خانواده‌هایشان تهیه وصیت‌نامه است – اما آنها همچنین باید توجه داشته باشند که رمزارز دارایی پیچیده‌ای است. همچنین وصیت‌نامه باید شامل دستورالعمل‌های واقعاً خاصی در مورد محل نگهداری رمزارز و نحوه دسترسی به کلیدها باشد.


بیشتر بخوانید: کدام نمادها این هفته بیشترین بازدهی را داشتند؟


کریش گوسای، وکیل دارایی‌های دیجیتال، شریک مدیریت قانون گوسای، معتقد است که به دلیل عدم درک دارایی‌های دیجیتال، اطلاع‌رسانی به وارثان در مورد کریپتو بسیار مهم است.

گوسای معتقد است که اطلاع دادن به قیم یا عزیزان از وجود دارایی‌های رمزارزی مهم است، اما توصیه می‌کند اطلاعات حساس ورود به سیستم یا عبارات اولیه را به اشتراک نگذارید و گفت که این کار ضروری نیست.

او پیشنهاد کرد که در صورت لزوم، عبارات بازیابی را می‌توان بین چهار عضو خانواده تقسیم کرد.

پیامدهای مالیاتی

به دلیل تفاوت در ساختارهای مالیاتی بین حوزه‌های قضایی، ارث بردن کریپتو نیز می‌تواند پیچیده باشد.

هیور افزود که در برخی از حوزه‌های قضایی، مالیات بر ارث وجود دارد. برای مثال، در بریتانیا، دارایی‌های کریپتو در صورت فوت دارنده و مالیات بر عایدی سرمایه در صورت واگذاری معتبر، شامل مالیات بر ارث خواهند بود.

در استرالیا، مالیات بر ارث وجود ندارد، اما هیور خاطرنشان کرد اگر کسی دارایی را که از یک دارایی متوفی به ارث رسیده است، از بین ببرد، مالیات بر عایدی سرمایه وجود دارد.

او همچنین خاطرنشان کرد حوزه‌های قضایی وجود دارند که در آن مالیات وجود ندارد، مانند امارات متحده عربی.

لیام هنسی، وکیل دارایی دیجیتال، شریک Gadens، اضافه کرد که به دلیل عواملی مانند نوسانات قیمت و پروتکل های اجرایی هوشمند، دستیابی به دارایی‌های دیجیتال با بهترین قیمت می‌تواند یک موضوع پیچیده دیگر باشد.

پس اگر این موضوع که سرنوشت دارایی رمزارزی بعد از مرگ چه می‌شود؟ دغدغه شماست حتما با هوشمندی آن را سرمایه گذاری کنید.

منبع: اقتصاد آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان