شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 68054

کدام نمادها این هفته بیشترین بازدهی را داشتند؟

کدام نمادها این هفته بیشترین بازدهی را داشتند؟
نماد بکام با افزایش چشمگیر 34.39 درصدی، صدر بیشترین بازدهی هفته سوم دی ماه را از آن خود کرده است.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ابتدای هفته سوم دی‌ماه نیز گارد صعودی گرفت و روند هفته دوم را ادامه داد. از این رو این نماگر اصلی بازار سرمایه با جهشی حدود 4.75 درصدی خود را به سطح یک میلیون و 675 هزار واحدی رساند. در ادامه، جدول نمادهایی که بیشترین بازدهی را در هفته سوم دی ماه تجربه کرده اند را مشاهده کنید.

البته با سرد شدن هوای تهران در روز آخر این هفته، تب صعود شاخص نیز فرو نشست و این نماگر در روز چهارشنبه 21 دی ماه، عدد 1.652 میلیون را تثبیت کرد.

در سوی دیگر بازار، شاخص‌ هم‌وزن نیز صعودی بود و با افزایش ۶.۵ درصدی سطح ۵۰۴ هزار و ۲۰۵ واحدی را لمس کرد. شاخص کل فرابورس نیز رشدی بیش از ۴ درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد.

به بهانه این رالی جذاب شاخص کل و خط و نشان آن برای رشد دلار، این گزارش نمادهایی که در یک هفته اخیر بیشترین و کمترین بازدهی را داشتند بررسی می‌کند.

بیشترین بازدهی هفته بورس

همان‌طور که در جدول مشاهده می‌شود، نماد بکام با افزایش چشمگیر 34.39 درصدی صدر بیشترین بازدهی هفته سوم دی ماه را از آن خود کرده است.

همچنین بررسی نمودار تکنیکال این سهم نیز نشان می‌دهد که فاصله نزدیکی با اولین حمایت خود دارد و نقطه امنی را برای سهامداران خود مهیا کرده است. از طرفی سهم برای صعود بیشتر و حرکت به سوی مقاومت قدرتمند 312 تومانی خود در صورت رشد ادامه دار شاخص راه سختی ندارد.


بیشتربخوانید: کمترین بازدهی نمادها در هفته دوم دی ماه


جدول زیر نمادهایی که در این هفته بازار سرمایه، بیشترین افزایش را داشتند نشان می‌دهد.

کدام نمادها این هفته بیشترین بازدهی را داشتند؟

کمترین بازدهی هفته بورس

در سوی دیگر بازار سرمایه خبری از سود و افزایش سرمایه سهامداران نیست. به طوری که حتی در این هفته سودده تالار شیشه‌ای، این نمادها نه تنها رشد نکردند بلکه با افت قیمت مواجه شدند.

برای مثال گدنا در جریان معاملات این هفته بازار سرمایه بیش از 40 درصد از سرمایه سهامداران خود را نابود کرد و با سرعت به سمت حمایت 626 تومانی خود حرکت می‌کند.

در ادامه باید دید این سطح حمایتی می‌تواند از ادامه ریزش این سهم جلوگیری کند یا خیر.

کدام نمادها این هفته بیشترین بازدهی را داشتند؟

مقایسه بازدهی بازارها

در هفته سوم دی ماه بازار بورس گوی سبقت را از رقبا ربود و بیشتر از 4.6 درصد رشد داشت. بزرگترین رقیب این هفته بازار سرمایه سکه بود که رشدی 4.58 را در کارنامه خود ثبت کرد. این در حالیست که دلار 2.92 درصد رشد کرد و به عدد 40 هزار و 500 تومان رسید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان