شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۰۵
کد خبر : 9452

روز متفاوت در بورس هفته/ صف خرید در نماد خودرو

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که تمام روزهای قبلی هفته روند بازار سهام به شدت نزولی بوده و عرضه سنگین در اکثر نمادها باعث صف‌های فروش میلیونی در بازار سهام شده بود اما به نظر می‌رسد روند بازار سهام امروز با توجه به جمع شدن برخی از صف‌های فروش در استانه پایان

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در حالی که تمام روزهای قبلی هفته روند بازار سهام به شدت نزولی بوده و عرضه سنگین در اکثر نمادها باعث صف‌های فروش میلیونی در بازار سهام شده بود اما به نظر می‌رسد روند بازار سهام امروز با توجه به جمع شدن برخی از صف‌های فروش در استانه پایان بازار دیروز بهتر از روزهای گذشته باشد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، هر چند ممکن است به دلیل تداوم عرضه در کلیت بازار سهام روند شاخص کل نزولی باشد اما احتمالا در ادامه روند معاملات شاخص کل از منفی به مثبت حرکت خواهد کرد.

در مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام نمادهای بانکی و نماد خودرو تقاضای خوبی دارند اما نمادهای فلزی که جزو شاخص‌سازان بازار سهام نیز هستند روندی منفی و عرضه سنگین دارند.

شاید یکی از دلایل منفی بودن روند گروه فلزات اساسی به بحث قیمت‌گذاری غیر متعارف فولاد بازگردد.

گفتنی است باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ریزش دیروز بورس و اینکه ” بورس امروز ۹۹/۷/۳۰ چه می شود؟ ” گفت: ریزش‌های امروز به دلیل هیجان منفی بازار سهام بود و به نظرم امروز روند بازار سهام از منفی به مثبت تغییر وضعیت می‌دهد.

بیشتر بخوانید؛
عقب‌نشینی شاخص ادامه دارد؟
سقوط دسته‌جمعی همه بازارها/ کدام بازار امروز بیشتر ریزش داشت؟

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان