شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 7232

رفع اختلال هسته معاملات بورس به زودی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار در پاسخ به این پرسش که علت مشکل هسته معاملاتی چیست؟ به سایت تجارت‌نیوز گفت: برای رفع مشکل هسته معاملاتی سه برنامه (کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت) در نظر داریم. در کوتاه‌مدت قرار است اقداماتی با شرکت‌های فناوری در سیستم فعلی انجام دهیم که ظرفیت فعلی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار در پاسخ به این پرسش که علت مشکل هسته معاملاتی چیست؟ به سایت تجارت‌نیوز گفت: برای رفع مشکل هسته معاملاتی سه برنامه (کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت) در نظر داریم. در کوتاه‌مدت قرار است اقداماتی با شرکت‌های فناوری در سیستم فعلی انجام دهیم که ظرفیت فعلی معاملات را در بازار پاسخ دهد. این برنامه مشکل را بین دو تا سه ماه آینده حل می‌کند.

حسن قالیباف اصل افزود: برنامه میان‌مدت هم این است که یک منبع خارجی خریداری و قرار است که از آن استفاده ‌شود حال اینکه این برنامه چه زمانی اجرا شود، باید منتظر پاسخ طرف فروشنده باشیم. از سوی دیگر در برنامه بلندمدت سامانه معاملات ملی را در نظر گرفته‌ایم که در این رابطه با دانشگاه تهران قرارداد بستیم تا مشکل را با استفاده از دانش بومی حل کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که مبنی بر اینکه آیا شیفت‌بندی معاملات دائمی است؟ اظهار کرد: شیفت‌بندی معاملات دائمی نیست و این شیفت‌بندی موقت است.

بیشتر بخوانید
اصلاح بورس واقعا تمام شد؟/ آیا رشد بورس ادامه‌دار است؟

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان