شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 9549

دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی مشکلات بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس، با اشاره به ابلاغ دستور العمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران از سوی رئیس قوه قضاییه گفت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس، با اشاره به ابلاغ دستور العمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران از سوی رئیس قوه قضاییه گفت: ابلاغ دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه نشان از این دارد که این بازار حساسیت خاصی پیدا کرده و قوه قضاییه هم به جد به دنبال بررسی مسائل و مشکلات این بازار است.

براساس گزارش رسانه مرکزی قوه قضاییه، وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان طی هفته گذشته اظهار کرد: این دستورالعمل در کنار دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های مربوط به بازار سرمایه کمک می‌کند تا تخلفات و مشکلات در این بازار به حداقل برسد.

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس گفت: استفاده از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف برای رسیدگی به پرونده‌های باز بورس امری مناسب و مطلوب است.

علیزاده تاکید کرد: اقدام رئیس قوه قضاییه در صدور ابلاغیه دستور العمل رسیدگی به پرونده‌های بازار بورس ایران به موقع و بسیار لازم و ضروری بود که امیدواریم به سرعت اجرایی شود.

گفتنی است روند مثبت معاملات در بازار امروز تا دقایق پایانی هم ادامه یافت و شاخص کل بورس به افت ۱۵ هزار واحدی رسیده است همچنین شاخص کل امروز مثبت نشد اما برآیند معاملات در بسیاری از نمادها از منفی برگشت و به محدوده مثبت رسید.

به نظر می‌رسد روند بازار سهام تا انتخابات آمریکا نزولی باشد اما بعد از انتخابات فارغ از نتیجه روند بازار سهام صعودی خواهد بود.

بیشتر بخوانید؛
روند معاملات بازار سهام چگونه بود؟/ آیا بازار سهام جمع شد؟
سایپا چقدر گران کرد؟/ افزایش قیمت فراتر از انتظار!

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان