شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 75435

حذف 8000 نفر از فهرست بیمه رانندگان تاکسی

حذف 8000 نفر از فهرست بیمه رانندگان تاکسی
مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از پالایش فهرست بیمه رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: در بخش رانندگان، بیمه ۸۰۰۰ نفر حذف شده است.
به گزارش شهر بورس، مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از پالایش فهرست بیمه رانندگان تاکسی خبر داد و گفت: در بخش رانندگان، بیمه حدود ۸۰۰۰ نفر حذف شده است. بنابراین ۸۰۰۰ نفر از پشت نوبتی‌ها جایگزین می‌شوند. این فهرست جدید دریافت شده و همکاران ما در حال پالایش هستند.

مهدی شکوری با اشاره به پالایش فهرست بیمه شدگان اقشار خاص از جمله رانندگان اظهارکرد: معمولا در زمینه پالایش فهرست بیمه رانندگان، سازمان راهداری و شهرداری‌ها چه درون شهری و برون شهری به ما کمک و اسامی افراد من غیرحق را اعلام می‌کنند.

وی افزود: به این ترتیب به ازای هر تعدادی که از فهرست خارج کردیم عینا افراد جدید را جایگزین می‌کنیم.

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه براساس آخرین اطلاعات، در بخش رانندگان تاکسی، بیمه حدود ۸۰۰۰ نفر حذف شده است گفت: بنابراین ۸۰۰۰ نفر از پشت نوبتی‌ها جایگزین می‌شوند. این فهرست جدید دریافت شده و همکاران ما در حال پالایش هستند.


بیشتربخوانید: رانندگان تپسی، سهامدار اولین استارت‌ آپ بورسی می‌ شوند


شکوری ادامه داد: تطبیق اطلاعات به منظور مشخص شدن عدم تداخل سوابق در حال انجام است. در مسیری که تعریف شده اگر تداخل وجود نداشته باشد، ما دیگر محدودیتی برای پوشش افراد جدید نداریم. این کار در حال انجام، اما تدریجی است و اینکه یک‌باره بخواهیم همه را انجام دهیم شدنی نیست. البته که همکاران ما در سازمان شهرداری‌ها و … هم ملاحظاتی دارند و پالایش‌های آن‌ها با کنترل‌های خاصی انجام می‌شود، زیرا وقتی یک نفر را از سیستم بیمه‌ای خارج می‌کنند، باید پاسخگو باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 13 =

پراپ تریدینگ

کمان