شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر : 52302

تغییرات تابلو بورس امروز در 25 اردیبهشت 1401

تغییرات تابلو بورس امروز در 25 اردیبهشت 1401
تابلو بورس در 25 اردیبهشت 1401 یکی در میان قرمز بود شاخص کل بورس افت کرد ولی شاخص هم وزن رشد کمی داشت.

به گزارش شهر بورس ، بورس در روزهای قبل با رشد کمی سبزپوش بود ولی امروز با افت شاخص کل رنگ قرمز در تابلو بورس نمایان شد .

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، تابلوهای بورس تهران امروز پس از مدتی سبزپوشی بار دیگر به رنگ قرمز درآمد و با کاهش اندک شاخص کل همراه شد. اما برخلاف شاخص کل، امروز شاخص هم وزن که مورد توجه بسیاری از سهامداران و فعالان بازار سرمایه قرار گرفته رشدی بسیار کمرنگ را تجربه کرد اما همین رشد باعث شد تا این شاخص با سبزپوشی به کار خود پایان دهد.

در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افتی ۰.۳۴درصدی همراه شد. در همین راستا شاخص کل با کاهش بیش از پنج هزار واحدی معاملات را به پایان برده و در محدوده یک میلیون و ۵۷۲هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن برخلاف شاخص کل با رشدی ۰.۰۷درصدی همراه شده و در همان محدوده ۴۴۴هزار واحدی باقی ماند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به هشت هزار و ۲۴۵میلیارد تومان رسید که می توان از این اتفاق به عنوان رکوردشکنی بسیار امیدوارکننده برای بازار سرمایه یاد کرد. لازم به ذکر است از ۱۶ شهریور ماهخ ۱۴۰۰ به این سو هیچگاه ارزش معاملات به محدوده ای کهع امروز در بازار شاهدش بودیم نرسیده بود.


بیشتر بخوانید :واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی یارانه بگیرها


به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه تحولات بازار ارز و بازارهای جهانی و همچنین افزایش قیمت اقلام خوراکی، چشم انداز مثبتی پیش روی بازار سهام می توان متصور بود. البته از سوی دیگر نیز انتشار خبر واریز نقدینگی به حساب صندوق تثبیت بازار از محل صندوق توسعه ملی نیز که اخیرا خبر آن انتشار یافته باعث شده تا سهامداران نسبت به آینده بازار امید بیشتری داشته باشند.

با این اوصاف بسیاری از فعالان بورسی انتظار دارند در همین روزها شاخص کل بازار سهام مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی را شکسته و وارد کانال بالاتر شود. البته اغلب تحلیلگران نیز اعتقاد دارند این اتفاق بسیار محتمل خواهد بود اما درباره اینکه این رقم می‌تواند محفوظ بماند یا خیر، اما و اگرهای زیادی وجود دارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

پراپ تریدینگ

کمان