شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 52295

واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی یارانه بگیرها

واریز کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی یارانه بگیرها
رئیس جمهور اعلام کرد کمک معیشتی اول که فقط به حساب عده از یارانه بگیرها واریز شده بود باید اصلاح شده و به حساب تمامی یارانه بگیرها واریز شود.

به گزارش شهر بورس ، چند روز پیش مبلغی به حساب یارانه بگیرها واریز شد که قابلیت برداشت نداشت ، این مبلغ برای عده ای 300 هزار تومان و برای عده ای دیگر 400 هزار تومان در نظر گرفته شده بود. اما عده از یارانه بگیرها که اسم شان از این لیست خط خورده بود از واریز کمک معیشتی ماه اول بی بهره نخواهند بود.

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین، رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.
دستور مهم رییسی برای تجدید نظر در پرداخت یارانه ها

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.


بیشتر بخوانید :چه چیزی در انتظار بازار سرمایه است ؟


رییس جمهور در این جلسه گفت: اصل بر اعتماد به خوداظهاری مردم است لذا مبلغ کمک معیشتی ماه اول، به حساب این افراد نیز واریز شود تا به محض تأیید درخواست متقاضیان از سوی دستگاه‌های مسئول، این مبلغ توسط آنها قابل برداشت گردد و در ماه‌های آتی نیز همانند سایر مشمولان، بتوانند مبلغ کمک معیشتی را دریافت نمایند.
رییسی در این جلسه تصریح کرد: وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی موظف است حداکثر ظرف یک ماه، این درخواست‌ها را بررسی و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوار اعلام نماید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + نوزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان