شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر : 8073

بورس فردا 99/6/19 چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، گلناز میرسلیمانی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه بورس فردا 99/6/19 چه می شود؟ گفت: اگر همین ریزش‌ها از اول بدون دخالت اتفاق می‌افتاد و سعی نمی‌کردند شاخص کل را با حمایت بی‌فایده از نمادهای شاخص‌ساز مثبت نگه دارند قطعا بازار زودتر به روند تعادلی و بعد صعودی خود

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، گلناز میرسلیمانی، کارشناس بازار سرمایه در خصوص اینکه بورس فردا 99/6/19 چه می شود؟ گفت: اگر همین ریزش‌ها از اول بدون دخالت اتفاق می‌افتاد و سعی نمی‌کردند شاخص کل را با حمایت بی‌فایده از نمادهای شاخص‌ساز مثبت نگه دارند قطعا بازار زودتر به روند تعادلی و بعد صعودی خود بازمی‌گشت.

او در ادامه اضافه کرد: چیزی که مشهود است بی‌اعتمادی و جو هیجانی در بازار بوده که باعث صف‌های فروش طویل شده است، اخبار حمایتی دروغ و بی‌اعتماد کردن مردم باعث از سوی مسئولان به شدت روی روند منفی بازار تاثیر گذاشت ولی اگر از همان روز اول بازار دستوری حمایت نمی‌شد و حقوقی‌ وارد بازار نمی‌شدند شاید بازار زودتر به روند تعادلی خود بازمی‌گشت.

بیشتر بخوانید: یک درصد از دارایی صندوق توسعه ملی در جهت پایداری بازار بورس قرار می‌گیرد

میرسلیمانی در رابطه با بازار فردا و حمایت از بازار خاطرنشان کرد: فردا صف‌های فروش ادامه دارد و بازار فعلا روی روند منفی حرکت می‌کند، اما فکر می‌کنم اگر قرار است از بازار حمایت شود باید اول از سهم‌های غذایی، دارویی و یا سیمانی حمایت شود زیرا سهم‌های بنیادین و شاخص‌ساز قدرت نقدشوندگی زیادی دارند و خرید و فروش بیشتری دارند ولی این سهم‌ها بیشتر از دو ماه رشدی نداشته و توجهی به آنها نشده است.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان گفت: تنها چیزی که می‌تواند کمک کند این است که بازار دیگر دستوری نباشد و اگر حمایتی قرار است انجام شود از طریق صندوق توسعه انجام شود. مردم فکر می‌کنند دولت کارش با بازار سرمایه تمام شده اما اینگونه نیست و بازار در بلند مدت بهتر می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + چهارده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان