شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
کد خبر : 3622

دو غول خودرویی همچنان پر تقاضا

بورس در اولین روز تابستان چگونه آغاز می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام اولین روز تابستان ۹۹، تقاضا برای خرید نمادهای پرطرفدار همانند روز گذشته بالا بوده و شاخص کل به احتمال زیاد شروعی سبز و پرقدرت خواهد داشت. در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام سه نماد وبصادر، خساپا و خودرو بیشترین تقاضای خرید را دارند و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام اولین روز تابستان ۹۹، تقاضا برای خرید نمادهای پرطرفدار همانند روز گذشته بالا بوده و شاخص کل به احتمال زیاد شروعی سبز و پرقدرت خواهد داشت.

در فرایند پیش‌گشایش بازار سهام سه نماد وبصادر، خساپا و خودرو بیشترین تقاضای خرید را دارند و نمادهای خصدرا، سامان و دسانکو نیز بیشترین صف فروش را به خود اختصاص داده‌اند. نمادهای شاخص‌سازی نظیر فولاد و فملی نیز در سقف قیمتی دارای متقاضی میلیونی هستند.

پیش از آغاز معاملات امروز نمادهای حبندر و غشاذر به دلیل افشای اطلاعات گروه الف و نماد گوهران به دلیل نوسان ۵۰ درصدی متوقف هستند و نمادهای کاما، خگستر، ولغدر، وامید و آرمان به دلیل نوسان ۲۰ درصدی قیمتی حداکثر تا ساعت ۱۰ امروز معامله نخواهند شد.

بازار سهام در حالی معاملات خود را از دقایقی دیگر آغاز می‌کند که روز گذشته شاخص بازار سهام بیش از ۴۰ هزار واحد رشد کرد و بر اساس پیش‌بینی کارشناسان، احتمالا امروز برخی نمادهای شاخص‌ساز در ابتدای معاملات با فشار عرضه مواجه شوند.

 

بیشتر بخوانید:

سقوط آزاد شاخص کل بورس تهران به زیر کانال ۲ میلیون واحد

دستور وزیر نفت برای تاسیس سریع ETF پالایشی

قطعی شدن عرضه صندوق دارا دوم همزمان با هفته دولت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − پنج =

پراپ تریدینگ

کمان