شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 80295

عضو هیئت مدیره و معاون اعتبارات بانک مسکن در گفت‌وگو با شهر بورس:

بانک مسکن به همه تعهدات خود در حوزه تسهیلات عمل کرده است

بانک مسکن به همه تعهدات خود در حوزه تسهیلات عمل کرده است
عضو هیئت مدیره و معاون امور اعتبارات بانک مسکن گفت: بانک مسکن به همه تعهدات خود در حوزه تسهیلات عمل کرده است.

سید محسن فاضلیان در گفت‌وگو با شهر بورس درباره عملکرد بانک مسکن در حوزه اعتبارات اظهار داشت: در طرح‌ نهضت ملی مسکن، بانک مسکن نقش برجسته‌ای دارد که در حال حاضر مشغول به کار در آن هستیم. طرح‌های ملی مسکن و مسکن مهر در کل دو میلیون و ۴۵۰ هزار واحد بوده که در حال حاضر حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد تحویل مردم شده است.

وی ادامه داد: حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که در سال جاری تعیین تکلیف و آماده سکونت خواهد شد. در طرح نهضت ملی مسکن حدود ۲۴۰ هزار واحد قرارداد بسته شده که این جدای از ۲۵۰ هزار واحدی بوده که در حال حاضر در دست کار است.

عضو هیئت مدیره و معاون امور اعتبارات بانک مسکن تصریح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن هدف ۴ میلیون مسکن طراحی شده است. امیدوارم نظام بانکی بتواند تمام توان خود را به کار بگیرد و مردم عزیز هم با تامین آورده خود نقش ویژه‌ای در رشد تولید مسکن داشته باشند. بانک مسکن به تمام تعهدات خود در حوزه تسهیلات و تعهدات عمل کرده و در آینده اخبار بسیار خوبی از بانک خواهید شنید.


بیشتر بخوانید: تحویل سالانه ۱۰ هزار واحد ساختمان اولویت مهم بانک مسکن


وی در خصوص نقش ویژه بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد: طبق قانون جهش مسکن سهم تامین مالی سال ۱۴۰۱ حدود ۴۵۰ همت بین بانک‌ها توزیع شده بود که این عدد سال قبل ۳۶۰ همت بود. یعنی در کل حدود ۸۲۰ همت باید توسط نظام بانکی تامین می‌شد. سهم بانک مسکن از این ۱۵۰ همت بود که تنها بانکی بودیم که به این تعهد خود عمل کردیم.

فاضلیان ادامه داد: این موضوع دو دلیل داشت؛ دلیل اول تخصصی بودن این مسئله در حوزه بانک مسکن بود و دلیل دوم هم اعتقادمان به این موضوع است که تامین مسکن برای مردم نقش ویژه‌ای در بسیاری از تحولات اقتصادی، اجتماعی و  فرهنگی دارد.

عضو هیئت مدیره یادآور شد: امیدوارم نظام بانکی تعهدات خودش در جهش ملی مسکن را انجام دهد تا هم رشد اقتصادی را در پی داشته باشد و هم در تامین یکی از نیازهای اصلی مردم تسهیل ایجاد کند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان