شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 80185

سرپرست بانک مسکن خبر داد:

تحویل سالانه ۱۰ هزار واحد ساختمان اولویت مهم بانک مسکن

تحویل سالانه ۱۰ هزار واحد ساختمان اولویت مهم بانک مسکن
سرپرست بانک مسکن تحویل سالانه ۱۰ هزار واحد مسکن را جزو اولویت‌های مهم این بانک دانست.

به گزارش شهر بورس، علی عسکری در مراسم سالگرد تاسیس شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن اظهار داشت: پیش از این پروژه‌هایی را در آذربایجان‌شرقی داشته‌ایم و امروز هم پروژه‌ای را افتتاح کردیم که بالای صد واحد بود و همزمان پروژه ناران را افتتاح کردیم و پروژه آیمان را با بالای دویست واحد در حال ساخت هستیم.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد پروژه ایران که ۵۶۰ واحدی است را امروز منعقد کردیم که تا ۳۶ ماه آن را به پایان خواهیم رساند و همچنین پروژه‌ای که برای منطقه آزاد ارس صحبت شد، امیدواریم مایه خیر و برکت برای این منطقه باشد.

سرپرست بانک مسکن تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم به رسالت اصلی که بانک مسکن و شرکت‌های سرمایه گذاری آن دارد، برگردیم البته در سالهای قبل هم این شرکت‌ها عملکرد خوبی داشتند اما در بانک مسکن انتظار بیشتری داریم.


بیشتر بخوانید:تقدیر یک نماینده مجلس از شرکت سرمایه گذاری مسکن


وی ادامه داد: برنامه ما این است حداقل سالی ده هزار واحد ساختمان از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری تحویل بدهیم و خوشبختانه با مدیرعامل شرکت بورس هم گفت‌وگویی داشتیم تا از طریق صندوق پروژه و از طریق سرمایه گذاری مردم پروژه‌ها را انجام دهیم و بسیاری از پروژه‌ها را فعال کنیم.

عسکری خاطرنشان کرد: در آستان قدس پروژه هزار واحدی را آغاز کرد‌ه‌ایم که به خوبی پیش می‌رود و با وزیر راه و شهرسازی هم صحبت کردیم که در شهرها اگر زمین‌های مناسبی وجود دارد، به صورت مشارکتی وارد ساخت و ساز آن شویم.

وی خطاب به شهرداران کلانشهرها هم گفت: به همه شهرداران می‌گویم اگر زمینی قابل سرمایه گذاری برای ساخت بالای ۱۵۰ واحد باشد آماده سرمایه گذاری در آن هستیم

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان