شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
کد خبر : 4996

بازدهی ۱۵ درصدی سهام عدالت در یک هفته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در این هفته با وجود رشد ۵ درصدی شاخص کل بورس، ارزش پورتفوی سهام عدالت ۳ برابر بیشتر از شاخص کل بورس رشد داشته است و شاهد بازدهی بیشتر سهام عدالت بودیم. بیشتر بخوانید: ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ / سهام قابل فروش به ۵ میلیون تومان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در این هفته با وجود رشد ۵ درصدی شاخص کل بورس، ارزش پورتفوی سهام عدالت ۳ برابر بیشتر از شاخص کل بورس رشد داشته است و شاهد بازدهی بیشتر سهام عدالت بودیم.

بیشتر بخوانید:
ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟ / سهام قابل فروش به ۵ میلیون تومان رسید

در پایان این هفته ارزش روز کل سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در حالی به ۱۹ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان رسیده که چهارشنبه هفته پیش این رقم ۱۶ میلیون و ۶۰۳ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید:
کارگزار ناظر سهام عدالت شما کیست؟

بدین ترتیب با توجه به بازدهی سهام عدالت در این هفته ، ارزش ۳۰ درصد سهام قابل فروش سهامداران نیز در پایان هفته به ۵ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان رسید که نسبت به هفته گذشته رشدی ۷۹۳ هزار تومانی داشته است.

به گزارش شهر بورس، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان پیش از این در جلسه هیئت دولت با اشاره به اینکه سهام عدالت در شرایط فعلی کمک و نشاط خوبی برای مردم بود در خصوص آزادسازی باقی مانده این سهام گفته بود، ۳۰ درصد دیگر سهام عدالت در عید غدیر و ۳۰ درصد در ۲۲ بهمن آزاد خواهد شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان