شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
کد خبر : 9273

اولین جزئیات از بورس یکشنبه/ نماد خودرو صف 2 میلیاردی بست

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، صف خرید میلیاردی در نماد خودرو و استقبال معامله‌گران از نمادهای گروه‌های خودرویی باعث شده تا احتمالا امروز نیز شاهد افزایش تقاضا در این گروه باشیم. این در حالی است که اکثر نمادهای بانکی به دلیل افشای اطلاعات الف در خصوص تاثیر

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز یکشنبه، صف خرید میلیاردی در نماد خودرو و استقبال معامله‌گران از نمادهای گروه‌های خودرویی باعث شده تا احتمالا امروز نیز شاهد افزایش تقاضا در این گروه باشیم. این در حالی است که اکثر نمادهای بانکی به دلیل افشای اطلاعات الف در خصوص تاثیر تغییر نرخ تسعیر در درآمد و سوددهی متوقف هستند. در طرف عرضه نیز نمادهای وشهر، ونیرو و خصدرا بیشترین عرضه‌کننده را دارند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، بورس در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که نمادهای شاخص‌سازی چون فولاد و فملی در محدوده منفی و نزدیک به صف فروش عرضه‌کننده دارند.

با این حال اکثر نمادهای گروه پتروشیمی و همچنین پالایشی نیز در محدوده مثبت با افزایش متقاضی مواجه هستند و همین موضوع احتمالا بتواند اثر منفی گروه فلزات اساسی را جبران کرده تا شاخص کل شروعی مثبت داشته باشد. البته نماد خودرو به تنهایی در صف تقاضا می‌باشد که صف میلیاردی بسته است.

این در حالی است که روز گذشته شاخص کل در دقایق پایانی توانست از محدوده منفی خارج شود اما شاخص فرابورس در نهایت منفی به کار خود پایان داد. روز گذشته همچنین با توجه به روند مثبت نمادهای کوچک‌تر، شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 0.8 درصدی را به ثبت رسانده بود.

بیشتر بخوانید؛
فروش خودرو در بورس چه اثری بر سهام دارد؟
شاخص کل مثبت شد / واکنش مثبت بورس به تحریم‌های جدید
بازگشت طلای سیاه به مدار صعود

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان