شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
کد خبر : 9903

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد:

اعلام آمادگی کره جنوبی برای پرداخت پول‌های بلوکه شده ایران

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در خصوص عدم همکاری کره جنوبی برای آزادسازی اموال ایران در این کشور، گفت: حدود 7 الی 10 میلیارد دلار از پول‌های ایران در سئول بلوکه شده است. نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اقدام صرفا به دلیل فشارهای ایالات متحده

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در خصوص عدم همکاری کره جنوبی برای آزادسازی اموال ایران در این کشور، گفت: حدود 7 الی 10 میلیارد دلار از پول‌های ایران در سئول بلوکه شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اقدام صرفا به دلیل فشارهای ایالات متحده انجام شده و کره جنوبی هیچ دلیل منطقی و قانونی برای آن مطرح نکرده است.

وی با اشاره به اینکه اگر کره جنوبی اموال ایران را آزاد نکند به ضررش تمام خواهد شد، ادامه داد: در واقع گزینه‌های متعددی وجود دارد که می‌تواند از سوی تهران در مقابله با این امر عملیاتی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به عنوان مثال می‌توان در خصوص توزیع محصولات کُره ای در کشورمان تجدید نظر صورت بگیرد و تصمیم گیری جدیدی شود که این امر به معنای از دست دادن بازار جمهوری اسلامی ایران برای سئول است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه وقتی موضوع قرارداد ایران و چین مطرح شد، آمریکایی‌ها در موضع ضعف قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که کُره‌ای‌ها نیز به کشورمان پیام دادند که حاضر به پرداخت و آزادیسازی پول هستند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

بیشتر بخوانید:
واکسن کرونا چگونه به ایران می‌رسد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان