شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 7229

اصلاح بورس واقعا تمام شد؟/ آیا رشد بورس ادامه‌دار است؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگویی در رابطه با اینکه آیا اصلاح قیمتی بازار سهام تمام شده است؟، گفت: به نظر من اکثر سهم‌ها در کف قیمت خود هستند و اصلاح هم تمام شده است. وی ادامه داد: برخی از سهم‌ها ۴۰ تا ۵۰ درصد اصلاح داشته است،

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگویی در رابطه با اینکه آیا اصلاح قیمتی بازار سهام تمام شده است؟، گفت: به نظر من اکثر سهم‌ها در کف قیمت خود هستند و اصلاح هم تمام شده است.

وی ادامه داد: برخی از سهم‌ها ۴۰ تا ۵۰ درصد اصلاح داشته است، مخصوصا نماد فملی و فولاد اصلاح پر حجمی داشتند و این نشان دهنده آن است ک روند رو به رشد این سهم‌ها شروع شده است تا سیر نزولی خود را جبران کنند.

اسدی که با تجارت‌نیوز مصاحبه‌ای داشته است، در رابطه با اینکه سیر صعودی این بازار تا کجا ادامه دارد؟ گفت: هیچ وقت نمی‌توانیم سیر صعودی بورس را متوقف کنیم، در شرایط اقتصادی نقدینگی محور فعلی بورس متوقف نخواهد شد اما نباید انتظار داشته باشیم رشد پر سرعت و پر شتاب داشته باشد.

گفتنی است در چند روز اخیر بورس اوراق بهادار ایران دچار افت شاخص شده و اکثر سهام‌های حاضر در بازار سرمایه، ریزش شاخص را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید؛
صعود بورس‌ها در اروپا و آمریکا

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان