شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 76769

مدیرعامل تپسی اعلام کرد:

اختصاص دو هزار سهم تپسی به هر یک از 500 سفیر منتخب

اختصاص دو هزار سهم تپسی به هر یک از 500 سفیر منتخب
شرکت تپسی به هر یک از ۵۰۰ سفیر منتخب و قدیمی دو هزار سهم اختصاص داد.

به گزارش شهر بورس، مراسم اختصاص دو هزار سهم تپسی به هر یک از 500 سفیر منتخب تپسی با حضور میلاد منشی پور مدیرعامل شرکت تپسی، احسان نصر مدیر ارشد عملیات، کسری قانع مجری مراسم و نمایندگان سفیران منتخب در روز شنبه بیستم اسفندماه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، احسان نصر مدیر ارشد عملیات شرکت تپسی به حذف محدودیت خرید سهام «تپسی» برای سرمایه گذاران حرفه ای اشاره کرد و گفت: سه سال پیش تصمیم گرفته شد که شرکت تپسی با تکنولوژی متفاوت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و وارد بورس شود که از همان زمان ورود این شرکت به بورس فقط سهامداران حرفه‌ای با همان تعریف مشخص سازمان بورس می‌‎توانستند اقدام به خرید این سهم کنند که خوشبختانه با حذف محدودیت خرید سهام، شرکت تپسی تصمیم گرفت که به 500 سفیر منتخب و قدیمی، دو هزار سهم اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه میزان سهام واگذار شده به مرور تغییر خواهد کرد و تمام سفیران فعال به ترتیب سهامدار تپسی خواهند شد، افزود: طبق برنامه‌ها ارزش این سهام روز به روز بیشتر خواهد شد و امید می رود تا یکسال آینده بخش بزرگی از سهامداران این مجموعه از سفیران تپسی باشند.
نصر ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از سفیران در بازار سهام فعالیتی ندارند، شرایطی را فراهم کردیم که سفیران بتوانند بدون نیاز به داشتن کد بورسی و پرداخت وجه، سهامدار تپسی شوند.


بیشتر بخوانید: سهامداران تپسی تخفیف سفر و خدمات VIP می گیرند


نصر با اشاره به اینکه این سهام دارایی سفیران منتخب بشمار می‌آید اظهار کرد: این سهام دارای امکان نقدشوندگی برخوردار است اما نمی‌توانند آن را به شخصی دیگر بفروشند و هر زمان شخصی قصد فروش داشته باشد، تنها می‌تواند آن سهام را به خود شرکت تپسی بفروشد.

وی بیان کرد: مرحله اول که سهامدار کردن سفیران منتخب بود انجام شد و مرحله دوم اعطای سهام به کلیه ناوگان سفیران است که در دستور کار برنامه‌ها قرار دارد و احتمالا از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. همچنین برای واگذاری سهام به سفیران در مرحله دوم، بلوکی در نظر گرفته شده که میزان آن در حال حاضر مشخص نیست اما هر سفیر بسته به میزان عملکرد و تعداد سفرها، سهام دریافت خواهد کرد.

میلاد منشی پور، مدیرعامل تپسی نیز در این مراسم گفت: کارمندان و مدیران شرکت تپسی از همان روز اول به رشد و توسعه شرکت تپسی کمک کردند اما اعتقاد داریم که رانندگان بدنه اصلی این کسب‌وکار را تشکیل می‌دهند. براین اساس تصمیم گرفتیم بخش عمده‌ای از طرح‌های تشویقی رانندگان را در قالب سهام یا کمک هزینه خرید سهام به آنها پرداخت کنیم.

منشی‌پور افزود: در مجموع این یک اتفاق خوبی از نظر کسب‌وکاری است، چرا که از این به بعد راننده تنها سفیر تپسی نیست، بلکه سهامدار شرکت نیز است. چرا که رانندگان با در اختیار گرفتن سهم این شرکت در آن ذینفع هستند و شرکت را متعلق به خود می‌دانند.

وی تاکید کرد: کلیت طرح این است که هر راننده‌ای که بیشتر در سیستم تپسی فعال باشد، به تبع سهم بیشتری دریافت خواهد کرد.

منشی‌پور با بیان اینکه سفیران سهامدار هر زمان که بخواهند می‌توانند سهام را نقد کنند، اظهار کرد: تداوم سهامداری سفیران به ادامه فعالیت در تپسی بستگی ندارد و این دارایی متعلق به آنهاست و هر زمان می‌توانند اقدام به فروش کنند اما با توجه به ارزش روز بازار 2 هزار میلیارد تومانی این شرکت و رشد قیمت سهام، توصیه می‌شود این سهام را نگهداری کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان