شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
کد خبر : 75108

اخبار مهم کدال امروز یک اسفند 1401

اخبار مهم کدال امروز یک اسفند 1401
امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت؛ در این مطلب به بررسی اخبار مهم کدال پرداخته شد.

به گزارش شهر بورس، امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی اخبار مهم کدال خواهیم پرداخت.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه فن آوا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه فن آوا از مبلغ ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور طرح‌های بهبود فرآیند و اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه‌ای وجلوگیری از خروج نقدینگی جهت تداوم در اجرای پروژه‌های دردست تکمیل و سرمایه درگردش که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد.

اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

آگهی ثبت افزایش سرمایه کساپا

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۵/۰۶/۲۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ افزایش سرمایۀ شرکت کساپا از مبلغ ۲۳۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶۲۸,۱۰۴ میلیون ریال (از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها مبلغ ۳۹۸۱۰۴ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره فجر

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی رازدار) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ هیئت مدیرة شرکت فجر مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۴۵۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴,۴۰۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور دستیابی به اهداف بلندمدت به شرح:احداث واحد اسیدشویی شماره ۲ به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن درسال و احداث واحدنوردسرد ۲ به ظرفیت ۵۰۰ هزار تن درسال در پیوست کدال ارائه می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده دلقما

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت دلقماکه در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران کیلومتر ۱۰ بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) خیابان لقمان حکیم شماره ۱ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

برگزاری مزایده وبصادر

با توجه به تکالیف مقرر در ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تعداد ۱.۱۵۶.۹۵۰.۰۰۴ سهم معادل ۳.۱۷ درصد از سهام شرکت ایران ترانسفو به صورت یکجا و نقد عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۸ تعیین شده است.

آگهی ثبت افزایش سرمایه ما

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ افزایش سرمایۀ شرکت ما از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۷۲۰۰۰۰ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۱۲۸۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.


بیشتربخوانید: سهام دو شرکت مشمول رفع گره معاملاتی شد


شفاف سازی شمواد

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش تولید در بهمن ماه ۱۴۰۱ به استحضار می‌رساند که میزان تولید دی ام تی در بهمن ماه سال جاری مقدار ۵۳۵۷/۲۲ تن معادل مقدار ۴۷۵۹/۲۲ تن مذاب ارسالی به شرکت پلی اکریل و مقدار ۵۹۸ تن دی ام تی جامد بوده که این میزان تولید دریک ماه درده سال گذشته یک رکورد به حساب می‌آید. امید است با حفظ شرایط حاکم بر بازار بتوان از کل ظرفیت تولید این کارخانه استفاده نمود.

نتایج برگزاری مزایده وپترو

وپترو در رقابت عرضه بلوک سهام ۲/۷۹ درصدی (معادل ۸۶۲.۶۴۷.۹۶۲ سهم) سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران برنده شده است.

انتقال سهم ازنهاد‌های مالی وفعالان به سایراشخاص انرژی

براساس نامه‌ای مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ مدیر محترم نظارت بر بورس‌های سازمان بورس اوراق بهادار و در اجرای بند ۶ هفتصد و نود و هفتمین صورتجلسه هیئت مدیره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار مقرر شده است در راستای اجرای تدریجی مصوبه مذکور ۲۰ درصد دیگر از سهام بورس انرژی ایران متعلق به سهامداران دسته نهاد‌های مالی و فعالان بورس انرژی به دسته سایر اشخاص (نماد انرژی ۳) انتقال و قابلیت معامله برای آن‌ها در نماد انرژی ۳ فراهم گردد.

تعلیق نماد معاملاتی خاور

با توجه به وجود ابهام در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط خاور، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ تعلیق می‌گردد. بدیهی است بازگشایی نماد معاملاتی منوط به رفع ابهام در خصوص اطلاعات با اهمیت منتشر شده می‌باشد.

عملکرد ۶ ماهه شستا

شرکت شستا در ۶ ماه منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۲ ریال می‌باشد. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۱۲ درصدی ۸,۰۰۰,۰۵۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲,۵۰۹,۷۲۹ میلیون ریال رسید.

منبع: نبض بورس

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان