شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 54289

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس مطرح کرد؛

احتمال اصلاح بورس تا یک میلیون و 400 هزار واحد

احتمال اصلاح بورس تا یک میلیون و 400 هزار واحد
علی عباسیان، کارشناس بازار سرمایه از احتمال شکسته شدن دو حمایت پیش‌روی شاخص کل بورس سخن گفت و یادآور شد: احتمال اصلاح شاخص کل تا محدوده یک میلیون و 400 هزار واحد وجود دارد.

علی عباسیان در گفت‌وگو با شهر بورس، با بیان اینکه «احتمال اصلاح بورس تا یک میلیون و 400 هزار واحد دور از ذهن نیست»، درباره وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: با توجه به اینکه شاخص کل اخیراً صعودهایی با شیب تند و افت‌های فرسایشی را تجربه کرده، انتظار اصلاح بیشتر از بازار وجود دارد.

وی افزود: البته پیش‌بینی می‌شود این اصلاح زمانی بوده و عمق زیادی نخواهد داشت. حمایت داینامیک یک میلیون و 520 هزار واحدی و حمایت استاتیک یک میلیون و 500 هزار واحدی پیش‌روی شاخص کل است، اما به نظر می‌‎رسد هر دو حمایت شکسته شده و بازار تا یک میلیون و 400 هزار واحد اصلاح کند.


بیشتر بخوانید: شاخص سازی امکان پذیر نیست


این کارشناس بازار سرمایه یادآور شد: گام اصلاحی پایین تری داریم ولی اصلاح پایین‌تر از دره قبلی در محدوده یک هزار و ۱۲۰۰ هزار واحد دور از ذهن است. از دید بنیادی مسلماً صعود شاخص و کلیت بورس قابل پیش‌بینی است، ولی این صعود با شیب کم و منطقی خواهد بود.

عباسیان خاطرنشان کرد: متاسفانه خبرهای منفی مانند قطعنامه شورای حکام، تحریم‌های جدید و قطع برق صنایع می‌تواند تاثیر منفی روی بازار بورس گذاشته و اصلاح را فرسایشی‌تر کند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

 

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار − یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان