شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۵:۳۷
کد خبر : 77674

عضو اتاق ایران در گفت‌وگو با شهر بورس:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان تشکیل می شود

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان تشکیل می شود
امیررضا اعتمادی عضو اتاق بازرگانی ایران از تشکیل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان در سال جدید خبر داد.

امیررضا اعتمادی در گفت‌وگو با شهر بورس، با اعلام خبر تشکیل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان، اظهار داشت: با توجه به عادی‌سازی روابط میان دو کشور ایران و عربستان و تغییرات بنیادی در سیاست‌گذاری های انرژی جهانی که صورت گرفته ما می‌توانیم در سال جدید شاهد بازاری تقریباً 15 میلیارد دلاری در همکاری‌های مشترک اقتصادی میان دو کشور باشیم.

وی افزود: پیرو جلسات و تبادل نظراتی که با کارآفرینان و مدیران عامل مجموعه‌های بخش خصوصی صورت گرفته، این نوید را می‌دهم که در سال جدید به همت فعالان بخش خصوصی شاهد تشکیل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عربستان خواهیم بود.

این عضو اتاق ایران با اشاره به اهداف تشکیل این اتاق، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این اتاق مشترک میان ایران و عربستان، تبادلات تجاری حداکثری در زمینه‌های انرژی، گردشگری، کشاورزی، معدنی و..» است تا راهی برای تبادلات بازرگانی میان فعالین اقتصادی هر دو کشور باشد.


تاثیر توافق ایران و عربستان بر بازار سرمایه چیست؟


اعتمادی ادامه داد: جمعی از فعالان اقتصادی و هیئت نمایندگانی از اتاق‌های بازرگانی کشور در هیئت رئیسه این اتاق مشترک بازرگانی حضور دارند. این اتاق مشترک هم مانند سایر اتاق ها در چارچوب مقررات اتاق بازرگانی ایران فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: از اسفندماه سال گذشته اقدامات تشکیل این کنسرسیوم آغاز شده تا ان‌شاءالله در نیمه اول سال ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان