شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
کد خبر : 9306

آمادگی فولادکاران برای عرضه تمامی محصولات فولادی در بورس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حجت‌اله فیروزی در گفت‌وگویی با بیان اینکه بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره حوزه فولاد در دستورکار صحن علنی قرار داد، گفت:از آنجایی که در زنجیره تولید و توزیع فولاد مشکلات بسیاری وجود دارد، کمیسیون صنایع و معادن مجلس گزارشی درباره علل این مشکلات و راهکارهای لازم

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حجت‌اله فیروزی در گفت‌وگویی با بیان اینکه بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره حوزه فولاد در دستورکار صحن علنی قرار داد، گفت:از آنجایی که در زنجیره تولید و توزیع فولاد مشکلات بسیاری وجود دارد، کمیسیون صنایع و معادن مجلس گزارشی درباره علل این مشکلات و راهکارهای لازم برای ساماندهی آن تدوین کرده است؛براساس گزارش ارائه شده تولیدکنندگان، محصولات تولیدی را به صورت قطره چکانی در بورس عرضه می کنند و این عملکرد موجب مشکلات کنونی فولاد شده است.

این نماینده در گفت‌وگویی که با خانه ملت داشته است، افزود: براساس تبصره (1) ماده 45 قانون آیین نامه داخلی مجلس گزارش حوزه فولاد به هیات رئیسه ارجاع شد تا پیشنهاداتی که توسط کمیسیون صنایع و معادن در گزارش نظارتی درباره تخلفات حوزه فولاد مطرح شده،به عنوان مصوبات کمیسیون در صحن علنی بررسی و در نهایت در صورت تصویب نهایی به قانون تبدیل شود.

در ماده 45 قانون آیین نامه داخلی مجلس آمده است؛ کمیسیون‌ها رأساً یا با تقاضای حداقل ده نفر از نمایندگان می‌توانند در موارد مهم و حساس و در مواجهه با تخلفات یا سوء مدیریت،با دعوت از مسئولان ذی‌ربط موضوع را بررسی نموده و گزارش آن را به هیأت رئیسه ارائه نمایند.در صورتی که درخواست بررسی از سوی نمایندگان باشد حداکثر پنج نفر از آنها می‌توانند در تهیه گزارش با کمیسیون مشارکت نمایند.

هرگاه کمیسیون همراه با گزارش پیشنهادهایی برای تصویب به مجلس ارائه نماید با رعایت مفاد آیین‌نامه داخلی در دستور حداکثر دو هفته بعد مجلس قرارخواهد گرفت و مطابق آیین‌نامه داخلی رسیدگی می‌شود. نمایندگان می‌توانند پیشنهادهای خود را تا چهل و هشت ساعت پس از پایان قرائت گزارش به کمیسیون تحویل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: فولادگران کلان‌کشور در صنایع پایین دستی و بالادستی اعلام آمادگی کردند که تمام محصولات خود را در بورس ارائه کنند تا قیمت‌ها کاهش یابد.

بیشتر بخوانید؛
اولین تحرکات بورس امروز/ عرضه در شاخص‌سازان ادامه دارد
چرا بورس منفی شد؟

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان