شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۱۷
کد خبر : 7406

آخرین سیگنال‌های دولت به بورس

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمود واعظی ، رییس دفتر رئیس جمهور شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری در مورد وضعیت بازار سهام و تصمیمات دولت برای حمایت از بورس بیان کرد: در ستاد اقتصادی دولت قرار شد وزیر اقتصاد یک کمیته تشکیل دهند و بر روی این موضوع کار کنند. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمود واعظی ، رییس دفتر رئیس جمهور شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری در مورد وضعیت بازار سهام و تصمیمات دولت برای حمایت از بورس بیان کرد: در ستاد اقتصادی دولت قرار شد وزیر اقتصاد یک کمیته تشکیل دهند و بر روی این موضوع کار کنند.

وی ادامه داد: امروز صبح (۹۹/۶/۱) در شورای بورس تصمیمات خوبی گرفت. دولت به این بازار سرمایه اهتمام جدی دارد. در اکثر کشورهایی که اقتصاد پویا دارند نقش محوری دارد. نباید در بورس تصمیمات هیجانی گرفته شود.

رییس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: بورس دارد خودش را اصلاح می‌کند و این ریزش نیست. بورس برای کشور خوب است و نظر دولت بر صیانت و حمایت بر بورس است و دولت بورس را رها نمی‌کند. وقتی بورس با سرعت افزایشی شد همه می گفتند این بورس خودش را اصلاح می‌کند.

به گزارش شهر بورس، روز گذشته پس از جلسه شورای عالی بورس نیز وعده حمایت از بازار داده شد، اما همچنان امروز نیز فشار فروش در بازار مشهود است.

بیشتر بخوانید:
ادامه ریزش بورس با افت ۳۰ هزار واحدی شاخص/ ادعای حمایت از بازار نتیجه نداد
جمعیت فعال در بازار سهام به مرز ۲ میلیون نفر رسید/ آمار بورس بازان حرفه‌­ای
در جلسه امروز شورای عالی بورس چه گذشت؟

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − دوازده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان