تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کد خبر : 55302

در میزگرد تخصصی شهر بورس مطرح شد؛

حامد همتی: p/e بازار کف تاریخی را شکسته است

حامد همتی: p/e بازار کف تاریخی را شکسته است
حامد همتی کارشناس بازار سرمایه در میزگرد تخصصی شهر بورس گفت: پی بر ای کل بازار، کف تاریخی خود را شکسته و به محدوده عدد 6 رسیده است

حامد همتی در میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه که توسط شهر بورس برگزار شد، اظهار داشت: از نظر بنیادی همواره به پی بر ای بازار توجه خاصی داریم. با توجه به قرار گرفتن در فصل مجامع که منجر به اعلام EPS بسیاری از شرکت‌ها شده، مشخص می‌شود که پی بر ای های اعلامی تحقق یافته شده‌اند یا خیر.

وی افزود: پی بر ای کل بازار، کف تاریخی خود را به سمت پایین شکسته و به محدوده عدد 6 رسیده است و نباید فراموش کنیم که در سال 99، پی بر ای بازار سرمایه به عدد 33 هم رسیده بود. دلیل خروج پول از بازار علی‌رغم ارزندگی سهام، این است که برخی حقوقی‌های شرکت‌ها از بی‌اعتمادی مردم سوءاستفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید: میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه توسط شهر بورس برگزار شد


این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت بازار نشان می‌دهد که برخی حقوقی‌ها خریدهای خوبی انجام داده‌اند که نتیجه آن را طی دو، سه ماه آینده بر روی تابلو خواهیم دید.

حامد همتی یادآور شد: دولت به دنبال عرضه دارایی‌های خود در بازار سرمایه است و حتی به صورت دستوری، مجبور به افزایش قیمت سهام و شاخص کل است. در این صورت، برخی از سهم‌ها دیگر کف‌های کنونی خود را نخواهند دید.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات