شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر : 55280

با همکاری پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز

میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه توسط شهر بورس برگزار شد

میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه توسط شهر بورس برگزار شد
میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان توسط شهر بورس و با میزبانی پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه عصر دیروز (یکشنبه) با حضور جمعی از کارشناسان و اهالی بازار سرمایه در محل پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این نشست تخصصی، اساتید دانشگاه، کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه، مدیران تحلیل کارگزاری‌ها و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت پیاذر (غاذر) به عنوان نماینده شرکت‌های بورسی حضور داشتند.

در میزگرد بررسی چالش های بازار سرمایه افراد حاضر نظرات خود را پیرامون آخرین وضعیت بورس و چالش‌های پیش‌روی آن اعلام کرده و پیرامون آن به بحث و گفت‌وگو نشستند.


بیشتر بخوانید: ‌گزارش تصویری مراسم دومین سالروز تأسیس شهر بورس


امیر توپچی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز آژانس خبری تحلیلی شهر بورس، در ابتدای این نشست ضمن تشکر از میزبانی پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز، اظهار داشت: این جلسه، نخستین میزگرد تخصصی شهر بورس بود که با میزبانی و همکاری مدیران و عوامل پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی افزود: شهر بورس به عنوان صدای سهامدار، تلاش می‌کند در راستای رسالت خود مبنی بر پیگیری دغدغه‌های سهامداران، برگزاری میزگردهای تخصصی را ادامه داده و نقطه نظرات کارشناسان را پیرامون وضعیت بورس و سایر بازارهای مالی منعکس کند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان