تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کد خبر : 145915

آخرین خبر از واریز وام بازنشستگان تامین اجتماعی

آخرین خبر از واریز وام بازنشستگان تامین اجتماعی
تأخیر پنج ماهه در واریز وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کارگری، نارضایتی و ناامیدی گسترده‌ای را به دنبال داشته است.

به گزارش شهر بورس، با گذشت بیش از پنج ماه از سال جاری، هنوز مرحله نخست وام بازنشستگان کارگری توسط سازمان تامین اجتماعی واریز نشده است. این موضوع باعث نارضایتی شدید در بین بازنشستگان شده است.

به گزارش شهر بورس، مروتی، یکی از بازنشستگان کارگری، در تماس با خبرنگاران از عدم واریز وام ۳۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان انتقاد کرد. او اظهار داشت که با وجود گذشت پنج ماه از سال، همچنان اولین مرحله وام ضروری به بازنشستگان واریز نشده و از تعداد ۵۰۰ هزار نفری که قرار بود این وام را دریافت کنند، حتی ۴۰ هزار نفر نیز وام خود را دریافت نکرده‌اند.

این بازنشسته کارگری همچنین اضافه کرد که تاخیر در واریز این وام باعث ناامیدی بیشتر بازنشستگان شده است. او گفت: وام ضروری باید در زمان مناسب و سریع پرداخت شود و این تأخیر‌ها هیچ توجیهی ندارد. مروتی افزود که مدیران تامین اجتماعی اکنون به فکر افتاده‌اند و اعلام کرده‌اند که مرحله نخست وام بازنشستگان در روزهای آینده واریز خواهد شد.

گفتنی است احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، اعلام کرده است که در روزهای آینده وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان این سازمان واریز می‌شود. طبق اعلام قبلی سازمان، قرار است در سال جاری به حدود ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام پرداخت شود.

منبع: اقتصاد100

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک صادرات