تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
کد خبر : 143522

پیش بینی بورس فردا | 15 مرداد ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | 15 مرداد ماه 1403
بازار سهام امروز (یکشنبه)، با محدودیت دامنه نوسان شروع به کار کرد و پس از دو روز ریزش سنگین شاخص‌ کل و هم‌وزن، روز متعادلی را پشت سر گذاشت.

به گزارش شهر بورس، بازار سهام امروز پس از تصمیم شام‌گاه دیروز سازمان بورس، مبنی بر تعدیل محدوده دامنه نوسان، آغاز به کار کرد. محدودیت مثبت و منفی یک دامنه نوسان در معاملات امروز، تا حدودی فشار فروش در نمادها را کاهش داد و شاهد مثبت شدن صندوق‌های اهرمی بودیم.

با وجود تعدیل دامنه نوسان، شاخص کل یک هزار و 85 واحد افت کرد و به دو میلیون و 5 هزار واحد نزول کرد. شاخص هم‌وزن نیز با افت 833 واحدی نسبت به روز گذشته به 637 هزار واحد رسید.

همچنین در پایان معاملات امروز، 66 درصد نمادهای بازار به رنگ قرمز درآمدند و 34 درصد نمادها نیز با رنگ سبز به کار خود پایان دادند. در این بین 370 نماد نیز در صف فروش به پیش‌واز روز معاملاتی آینده رفتند.

ارزش معاملات خرد امروز بازار سهام به دو هزار و 260 میلیارد رسید. همچنین بیشترین ارزش معاملات امروز متعلق به وبانک، سلیم و خساپا بود. از سوی دیگر نمادهای فملی، فولاد و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی بر شاخص داشتند.

نمای پایانی بورس امروز 14 مرداد ماه 1403

نمای پایانی بورس امروز 14 مرداد ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | 15 مرداد ماه 1403

بازار سهام امروز، در پی اعلام محدودیت دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد روز متعادلی را پشت سر گذاشت. با این حال در نیمه دوم بازارف شاهد از دست رفتن حمایت‌های ناچیز بودیم و تعداد نمادهای منفی تابلو، کاهش پیدا نکرد.

معاملات صندوق‌های اهرمی در محدوده مثبت نیز نکته قابل توجه امروز بود. از دیگر سو منفی شدن صندوق‌های طلا و کاهش روند صعودی قیمت طلا و سکه در بازار آزاد نیز می‌تواند از نشانه‌های آرامش نسبی فضای بازار سرمایه باشد.

با این حال، کارشناسان پیش بینی می‌کنند، معاملات روز آتی متعادل رو به مثبت آغاز شده و در نیمه دوم به مرور شاهد افزایش عرضه‌ها در بازار باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

کیش اینوکس

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ