تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۵۶
کد خبر : 139316

اعضای شورای پژوهش شهرداری تبریز تعیین شد

اعضای شورای پژوهش شهرداری تبریز تعیین شد

مطابق با آیین نامه ابلاغی، اعضای شورای پژوهش شهرداری تبریز با صدور احکام جداگانه ای از سوی شهردار تبریز مشخص شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، بر این اساس شهردار تبریز به عنوان رییس شورای پژوهش، جلال شیری و محمدتقی اعلمی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز، محبوب تیزپازنیاری، مظفر سلیمانی، علی قاسمی و جوانشیر خیری را به عنوان اعضای شورای پژوهش تعیین و معرفی کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم زعفرانچیلر به عنوان نماینده تام الاختیار شورای اسلامی شهر تبریز در شورای پژوهش شهرداری تعیین شده است.

مطابق با این احکام، محبوب تیزپازنیاری به عنوان قائم مقام رییس شورای پژوهش، و جوانشیر خیری به عنوان دبیر این شورا فعالیت خود را آغاز کردند.

گفتنی است، محبوب تیزپاز نیاری سمت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز ، مظفر سلیمانی سمت معاونت مالی و اقتصادی شهردار تبریز ، علی قاسمی سمت شهردار منطقه ۳ و جوانشیر خیری سمت رئیس گروه مطالعات و پژوهش شهرداری تبریز را نیز بر عهده دارند.

خبر مرتبط
قیمت روز انواع میوه و صیفی جات در میدان بزرگ تبریز منتشر شد
قیمت روز انواع میوه و صیفی جات در میدان بزرگ تبریز منتشر شد

لیست قیمت انواع میوه و صیفی جات امروز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ براساس نرخ سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری تبریز منتشر شد.

یادآور می شود، آیین نامه مطالعات و پژوهش با رویکرد ایجاد یک فرایند منسجم و هدفمند، به منظور جلوگیری از اتلاف منابع و امکانات و افزایش بهره وری و ارائه راهکار صحیح و موثر و مناسب مبتنی بر مطالعات علمی و عملیاتی روزآمد، پویا و کارآمد برای رفع مسائل و مشکلات شهری تدوین شده است.

این آیین نامه به منظور تحقق اهداف استراتژیک و بالادستی و دستیابی به مدیریت دانش و بهره گیری از توان مراکز علمی_تحقیقاتی و جلو گیری از موازی کاری در حوزه های مختلف شهرداری تدوین و از سوی شهردار محترم به تمامی واحدها ابلاغ شده است و طبق مفاد مطروحه در آن، کلیه فعالیت های پژوهشی از جمله سیاستگذاری ها، برنامه ریزی، تعیین اولویت ها، هدایت و نظارت بر انجام فعالیت های پژوهشی از طریق شورای پژوهش و بازوی اجرائی و مدیریتی موضوع، بر اساس شرح وظایف در چارت سازمانی، گروه مطالعات و پژوهش معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی  است.

ایجاد زمینه های مناسب برای رشد و ارتقاء کمی و کیفی پژوهش، تشویق همکاران جهت انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی، استفاده از نتایج پروژه‌های مرتبط و ایجاد بسترهای لازم به منظور مشارکت در انجام پروژه‌ها، حمایت مادی و معنوی از پایان نامه های دانشجویان شاخص مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و نیز نگاه ویژه به فصلنامه «تبریز پژوه»، در قالب دستورالعملی اجرائی از اهداف شورا پژوهش شهرداری تبریز محسوب می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , 21 تیر 1403 - 13:59

با سلام مدرک و تجربه آقایان چیه؟ انتصاب های غیر کارشناسی آخرش شکست و هدر رفتن پول بیت المال

عبدالرضا موسایی جمعه , 22 تیر 1403 - 23:00

با سلام خدمت اعضای شورای پژوهش شهرداری تبریز خدمت همگی عارض می‌باشم که نیاز به هیچ پژوهشی نیست وضعیت اسفناک تبریز زیر پل کابلی ابتدای جاده باسمنج به عنوان یکی از نمادهای شهر تبریز به قدری وخیم و کریه میباشد که به سهولت و با چشمهای غیر مسلح میتوان پی به عمق ماجرا برد به عنوان نمونه محل یاد شده فاقد پیاده روی جهت عبور عابرین بوده و سالانه شاهد وقوع تصادفات شدید جرحی و فوتی میگردد محل عاری از جوی آب جهت هدایت آبهایی جاری بوده و در فصول سرد سال منجر به یخ زدگی می‌شود و در پی آن شاهد وقوع تصادف می‌شود و قصالاحاضا موارد ذکر شده بخش کوچکی از نواقص شهری محل بوده در صورت صلاحدید برای ارائه توضیحات بیشتر در خدمت هستم

نیلی

کیش اینوکس

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ