شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 59350

۷۶ خودروی خارجی در مزایده دوم سازمان اموال تملیکی عرضه می‌شود

۷۶ خودروی خارجی در مزایده دوم سازمان اموال تملیکی عرضه می‌شود

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در دومین مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی رسوبی، ۷۶ دستگاه سواری خارجی به فروش خواهد رسید.

به گزارش شهر بورس، «سعید غلامی‌باغی» با بیان اینکه برگزاری مزایده خودروهای خارجی با دستور مقام قضایی و بر اساس اجرای حکم شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب تهران انجام می‌شود، اظهارداشت: در مزایده فوق‌العاده قبلی به شماره ۵۶۵ که با نظارت و هدایت مستقیم نهادهای نظارتی و قضایی برگزار شد ۹۶۴ خودروی سواری خارجی تعیین تکلیف و حدود سه‌هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شد.

براساس گزارش ایرنا، وی ادامه‌داد: مزایده دوم فوق‌العاده برای خودروهایی که در مزایده قبلی پیشنهاد نداشته یا مغایرت‌های فنی داشتند برگزار خواهد شد که با فروش این ۷۶ دستگاه، همه یک‌هزار و ۴۰ خودروی دارای دستور قضایی، تعیین‌تکلیف می‌شوند.


بیشتر بخوانید: مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی آغاز می شود

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با این توضیح که این خودروها در انبارهای پنج استان تهران، بوشهر، مازندران، فارس و خوزستان نگهداری می‌شوند، خاطرنشان‌کرد: متقاضیان از سه‌شنبه (۲۶ مهر) فرصت بازدید از خودروها را یافته‌اند و تا اول آبان و از ساعت هشت تا ۱۹ این فرصت ادامه دارد و می‌توانند با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنند.

رمزگشایی مزایده فوق‌العاده ۵۶۶ خودروهای خارجی در سوم آبان‌ماه و با حضور دستگاه‌های نظارتی و قضایی در سالن جلسات سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انجام و برندگان معرفی خواهند شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان