شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 3293

۵۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را فروختند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، سخنگوی سهام عدالت گفت: حدود 500 هزار سهامدار عدالت سفارش فروش سهام خود را در بانک‌ها به ثبت رسانده‌اند و ۵۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را فروختند و به‌صورت تجمعی تاکنون حدود 200 میلیارد تومان از سهام آن‌ها فروش رفته است. حسین فهیمی افزود: هر تصمیمی که

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، سخنگوی سهام عدالت گفت: حدود 500 هزار سهامدار عدالت سفارش فروش سهام خود را در بانک‌ها به ثبت رسانده‌اند و ۵۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را فروختند و به‌صورت تجمعی تاکنون حدود 200 میلیارد تومان از سهام آن‌ها فروش رفته است.

حسین فهیمی افزود: هر تصمیمی که شورای‌عالی بورس در زمینه تمدید مهلت ثبت سفارش فروش سهام عدالت به بانک‌ها بگیرد، شنبه اعلام می‌شود.

همچنین معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران نیز گفت: فروش سهام عدالت به دو روش فروش یکجا به وسیله بانک‌ها و فروش از طریق کارگزاری‌ها صورت می‌گیرد و از این طریق می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند .

محمود گودرزی بیان کرد: تا روز 21 خرداد معاملات سهام عدالت بعد از ساعت معاملات بازار است.

طبق ماده ۳۶ قانون احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور که اشاره دارد ” معاملات اوراق بهادار ثبت شده در سازمان فقط در بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس دارای مجوز و با رعایت مقررات معاملاتی هر یک از آنها حسب مورد امکان‌پذیر بوده و معامله اوراق بهادار مذکور، بدون رعایت ترتیبات فوق فاقد اعتبار است” باید معاملات اوراق بهادار آن شرکت در یکی از بازارهای بورس / فرابورس صورت گیرد.

 

بیشتر بخوانید:

صعود طلای جهانی از یال دلا‌ر

پیش‌بینی بورس فردا ؛ بازار برمی‌گردد؟

وقتی سهامداران سردرگم می‌شوند/ آقایان! با اعتماد مردم بازی نکنید

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان